![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() KonekantaMitä vehkeitä sulla on käytettävissä laser-, vesileikkuri? koneistusvehkeet? (ohjelmoitavia/manuaalisia) putkentaivutus? ......????? Tietäs vaan mitä pystyt tekeen eli mitä vois toivoa...
|
|
|||
|
|||
![]()
Toimintatapa on periaatteessa entinen eli suunnittelen ja teen piirustukset osista ja teetätän niistä jonkinlaiset sarjat. Joitain pienempiä juttuja teen myös itse kuten myös asennuksia. Aiemmat tuotteet ovat tulleet asialliselta levypajalta muotoonsa leikattuina ja särmättyinä tai sitten monipuoliselta koneistamolta. Eli toiveet saavat olla hyvin vapaat.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mua kiinnostaa erittäin kovasti risukeula Hiluxin panssarit!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
minä otan kyllä varmasti hdj:hin passelit jakiksen ja vaihteiston panssarit, ja tankinkin panssari kiinostaa.
|
|
|||
|
|||
![]()
ZJ Jeepin alle suojia kiinnostas saada.. tankki, perät jne...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Erikoisosat, panssarit, spacerit, kiikut etc. | Ippe911 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.03.2009 11:07 |
Ostetaan lj.n panssarit | junnu78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.08.2008 19:52 |
M: Pajeron kiikut | Ippe911 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 20.11.2006 00:58 |
kiikut? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.07.2004 08:16 | |
Toyon kiikut.... | Ippe911 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.04.2004 20:30 |