![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Toyotan 80 -luvun takavetoisten Cressida/Crown/Hiace/Hilux,... Näitähän on myös automaattilaatikolla.
L-sarjan dieselkoneisten startti on kuskin puolella, mutta samojen vehkeiden bensaversioiden startit ovat repsikan puolella. Kytkinkopat on pultilla kiinni, että laatikko on helppo vaihtaa toisen tyyppisestä koneesta. Noiden em. autojen automaattilaatikoihin en ole törmännyt, mutta tuo starttiasia menee näin... Volvon 140, 240 ja 740 -sarjalaisissa on startti kuskin puolella, myös siinä D6 -moottorisessa. Jos en ihan väärin muista, niin myös BMW:ssä on startti kuskin puolella. Nämä ihan vaan "vääränkätisinä" mainittakoon: Fiatin takapotkuissa startti on repsikan puolella. Fordin OHC ja DOHC -moottorilla olevissa autoissa startti on repsikan puolella. Opelin takapotkuissa startti on repsikan puolella. Edit: Mittoja ja muuta tietoa saa varmaan enemmän kerralla, jos lähtee kiertelemään lähiseudun autopurkaamoja. Ostaa sen jälkeen laatikon + tarvikkeet palstan kautta, niin saa paljon halvemmalla... ![]() Viimeksi muokannut Kartse1 : 06.03.2009 12:14 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
3b+automaatti | LINNA | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.12.2007 23:06 |
M: V8 + automaatti | las-c | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 15.12.2006 19:31 |
th-200 automaatti | Humu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 14.03.2006 21:27 |
V8+automaatti | lintta | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.12.2005 21:25 |
automaatti vai... | Lars | Cooking & Food | 13 | 02.07.2003 09:42 |