![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kahen tuuman korotuksella ei tarvii tehä mitään jarruletkuille, sun muille vaijereille, kolmentuuman sarjasta en osaa sanoa, mutta 4" sarjalla tarvii kääntää akselia, pidentää jarruletkut ja käsijarruvaijerikin jää lyhyeksi, että noin jos meinaat tieliikenteessä ajaa pitkääkin, niin 2" korotus, mut sit taas jos enemmänki ajat metsässä, ni alkaa parin kk jälkee ketuttaa ku ei ostanu suoraa sitä 3" sarjaa.... nimim. kokemusta on... tietysti auto nyt modi ja poistettu tieliikenne käytöstä...
![]() Tällasta tuli mulle mieleen.
__________________
Kolmosen mäki... KYM#3 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HDJ-80 korotus | Hilari | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.05.2008 07:52 |
lj-70 korotus? | ohvipete | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 03.04.2008 14:28 |
LJ:n korotus 2" | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.01.2005 19:48 | |
FJ-55 Korotus? | jambo72 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.11.2004 09:23 |
HJ-60 Korotus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.06.2003 04:49 |