Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 05.03.2009, 20:40
Ticru:n Avatar
Ticru Ticru ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.12.07
Sijainti: Kouvola Valkeala, Finland.
Viestit: 256
Perusasetus

Kahen tuuman korotuksella ei tarvii tehä mitään jarruletkuille, sun muille vaijereille, kolmentuuman sarjasta en osaa sanoa, mutta 4" sarjalla tarvii kääntää akselia, pidentää jarruletkut ja käsijarruvaijerikin jää lyhyeksi, että noin jos meinaat tieliikenteessä ajaa pitkääkin, niin 2" korotus, mut sit taas jos enemmänki ajat metsässä, ni alkaa parin kk jälkee ketuttaa ku ei ostanu suoraa sitä 3" sarjaa.... nimim. kokemusta on... tietysti auto nyt modi ja poistettu tieliikenne käytöstä...

Tällasta tuli mulle mieleen.
__________________
Kolmosen mäki... KYM#3
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HDJ-80 korotus Hilari Tekniikka & Jutustelu 9 12.05.2008 07:52
lj-70 korotus? ohvipete Tekniikka & Jutustelu 18 03.04.2008 14:28
LJ:n korotus 2" Tekniikka & Jutustelu 2 30.01.2005 19:48
FJ-55 Korotus? jambo72 Tekniikka & Jutustelu 1 12.11.2004 09:23
HJ-60 Korotus Tekniikka & Jutustelu 0 16.06.2003 04:49


Sivu luotu: 13:13 (GMT +2).