Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.03.2009, 13:22
Cruiseristi:n Avatar
Cruiseristi Cruiseristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 26.05.08
Sijainti: Ojakkala
Perusasetus

Jos sun varastoosi muuttaa asumaan joku laitapuolen kaveri ja se kerkiää siellä olla vaikka viikon, ilman että tiedät sen edes siellä asuvan niin oletus on että olet sopinut kaverin kanssa asumisesta ja et voi poistaa kaveria kämpästä ennen kuin olet saanut siihen käräjäoikeudesta päätöksen.

Eli jos murtovaras jää ns.rysänpäältä kii Nordean pankkiholvissa , mutta väittää asuvansa siellä , ei poliisi saa sitä sieltä poistaa...
Tosta kun sais ennakopäätösen niin vois lopettaa tän töissä oleilun...

Vanha 05.03.2009, 18:36
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruiseristi Näytä viesti
Eli jos murtovaras jää ns.rysänpäältä kii Nordean pankkiholvissa , mutta väittää asuvansa siellä , ei poliisi saa sitä sieltä poistaa...
Tosta kun sais ennakopäätösen niin vois lopettaa tän töissä oleilun...
Tarpeeksi hyvä asianajaja tekee siitä vaikka pankinjohtajan....
Vastaa lainaten
Vanha 05.03.2009, 22:19
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Tarpeeksi hyvä asianajaja tekee siitä vaikka pankinjohtajan....
Tuo on totta. Ei ihan mene oikeustajuun nuo kaikki säädöt mitä asianajajat saa läpi..
Vastaa lainaten
Vanha 13.03.2009, 23:22
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Question

Kokeile pakkohäätöön talonvaltauspykälää

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Tuo on totta. Ei ihan mene oikeustajuun nuo kaikki säädöt mitä asianajajat saa läpi..
Tuli tossa mieleen, että olisko toi verrattavissa talonvaltaukseen eli siinä tapauksessahan vois pyytää virkavaltaa siirtämään luvaton asuja kartanolle ei tartte itse liata käsiä Näinhän noi firmat ovat asian hoitaneet ainakin niissä tapauksissa joista lehdissä on kerrottu.
inhorealisti

Viimeksi muokannut Byrocrat : 14.03.2009 22:06 Perustelu: kirjoitusvirhe otsikosta
Vastaa lainaten
Vanha 14.03.2009, 22:03
Latekki Latekki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 12.08.05
Sijainti: tuusula finland
Perusasetus

heh...heh...
Vastaa lainaten
Vanha 17.03.2009, 15:14
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Kyllä tämä suomen oikeus on sitten todella mielenkiintoista. 6.2 jätetty haaste käräjäoikeuteen, että saisi hepun pihalle. Siellä se edelleen röhnöttää kämpillä.

Tänään tuo oma asianajaja soitteli että olen kuulemma tehnyt uuden vuokrasopimuksen vuokralaisen kanssa, mikä ei pidä paikkaansa. Noh. Vastapuoli niin väittää ja kun minä sanon että en todellakaan ole mitään tuollaisia kirjoitellut niin nythän me tapaamme oikeudessa. VOI VITUN VITUN VITTU!!!

Kertokaahan miten ihmeessä on mahdollista että kaveri millä ei ole minkäänlaista vuokrasopimusta, voi edelleen asua minun vuokra-asunnossa ja voi puhua aivan täyttä paskaa sopimuksista sun muista. Sitten kun minä sanon että en ole mitään uusia sopimuksia tehnyt ja pyydän nähdä vielä niitä sopimuksia niin kukaan ei minua usko (paitsi oma asianajaja) ja mitään en saa nähdä.

Vitun oikeusvaltio.. Vielä puuttuu että vuokralainen olisi somali ja koko sen suku asuisi siellä.

Nyt kun tuo homma vielä menee oikeuteen niin tämän ihanan suomen lain mukaan MINÄ, ketä siis käyn töissä, joudun maksamaan KAIKKI oikeudenkäyntikulut. Aivan sama voitinko vai hävisinkö koko jutun. Ihan vaan sen takia kun minulla nyt vaan sattuu olemaan duunia, omaisuutta ja tuloja. Vastapuolen raukalla kun ei ole mitään ja siltä kun ei tule saamaan mitään. Todella lohduttavaa on tietää että mikäli voitan niin voin laittaa perintään nämä oikeudenkäyntikulut vastapuolelle, mikä on siis täysin rahaton kaveri, miltä en tule koskaan saamaan yhtään mitään. Kyllä tämä on sitten todella hauskaa.

En ois ikinä uskonut että tää homma voi olla näin helvetin vaikeeta. Ketähän tässäkin rikastuu? Asianajajat ja valtio. Kuka tässä taas köyhtyy? Kaveri ketä käy töissä. Hmm.. Firman johtajat on sanonut että jos haluaa lomautusta saa sellaista pitää. Mitähän jos ottaisin samantien vuoden lomautusta ja vinkusin kun olen myös reppana. prkl kun olen kassan jäsen niin saan sieltä korvauksia. Eli siitäkään ei ole taas mitään hyötyä.
Vastaa lainaten
Vanha 17.03.2009, 15:34
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti

Tänään tuo oma asianajaja soitteli että olen kuulemma tehnyt uuden vuokrasopimuksen vuokralaisen kanssa, mikä ei pidä paikkaansa. Noh. Vastapuoli niin väittää ja kun minä sanon että en todellakaan ole mitään tuollaisia kirjoitellut niin nythän me tapaamme oikeudessa. VOI VITUN VITUN VITTU!!!.
Eikohan tuollaisen lausunnon antaminen jo tayta jonkin sortin rikoksen merkit. Rikosilmoitusta tekemaan
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 12:24 (GMT +2).