testi kisa takana tällä autolla..... numero 1 mitä pitää saada tai muuttaa niin jarrut autoon! ei niin minkaan laista pitoa enää muta haudan jälkeen ja vielä yksi jarru putki poikki elikkä loppu kilpailu sit ajettiin pelkällä huonosti pitävällä käsi jarrulla ja sitä tulikin niin kovasti käytettyä että syttyi ihan liekkeihin koko jarru

no onneks ei palana koko auto. toiseksi etu vinssiä on muutettava että saadaan nopeutta ja voimaa......tai kylmil öljyil voimaa oli mut kun lämpeni niin teho hävisi( syy sähkö ohjattu ohjaus venttiili liian pieni eli öljyä yritettiin työntää liian pienen reijän läpi minkä takia varot huuti koko ajan ja ei ollu virtausta eli nopeus hävisi kans). 3 vanteet saatava pitämään ilmaa että ei tarvitse 1,5 kilon paineilla ajaa(pito aika lailla vähis mut välil kyl sai sitä korvattua kaasulla). siinäpä mitä pitää muuttaa. mutta sit itse kisas meni hiekka montulla molemmat etu iskarit elikkä loppu kilpailun toimi vain ulos päin rajoittajina ja sit etu panssari otti yhteen kiveen niin tiukasti kiinni että väänsi ohjaus sylinterit ja panssarit rikki

mutta näillä vioilla päästiin jatkaa mut sit yöllä ennen 2 taka akseli irtos tai itse asias ranken kolmio tukivarren pallo nivel petti ja siitä sit liinalla akseli kiinni ja kotia kohti