Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.03.2009, 20:39
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

jakolootan saa muokattua sellaseksi että on takaveto ja kepistä neliveto eli ei kannata mennä vannomaan näkemättä että on jatkuva neliveto

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.03.2009, 20:52
ranke:n Avatar
ranke ranke ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.03
Sijainti: HELSINKI, Finland.
Viestit: 1.525
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
jakolootan saa muokattua sellaseksi että on takaveto ja kepistä neliveto eli ei kannata mennä vannomaan näkemättä että on jatkuva neliveto
Jaa-a onko noin? Ei ole vielä tullut vastaan, onko tarkenpaa tietoa, mitä muutoksia on tehty ja mikä jakoloota?

TEMÄHIK
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.03.2009, 21:50
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Takakardaanin puoleinen tasauspyörästön isohammaspyörä kiinteeksi koteloon ja pikkupyörät jätetään pois.
En oo ite tehny mutta tollai se mulle selitettiin ,en tiedä tarviiko etukardaanin puoleinen isopyörä jonkun tuennan ettei liiku akselinsuunnassa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.03.2009, 05:18
vesku.r:n Avatar
vesku.r vesku.r ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.06.05
Sijainti: Ylämylly
Viestit: 433
Perusasetus

No sanotaan sitten, että yleensä rullannut tehtaalta jatkuvana..
__________________
1988 RRC 3,5 litre EFI
www.maastoautotarvike.com
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.03.2009, 10:38
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Itse kanssa suosittelisin tuota 3.9 versiota. Molemmat omistaneena, tässä tuoreemmassa on ollut paljon vähemmän sähköhuolta. Ostamisen jälkeen puhdistin yhden liittimen ja siinä se oli. Vanhempaan sai tehdä sitten vaikka mitä. Nokkakaan ei ota tässä versiossa ihan niin helposti itseensä.

Jakis on näissä sitten viskomallia, eli ei manuaalisesti lukittava.

Noihin ruostehommiin joutuu molemmissa. Jos säkä käy, löytyy sellainen yksilö johon ne on jo tehty.
__________________
-TimoV

Range Rover Sport 2.7d SE, 2007
BMW 520xda, 2016
Mercedes-Benz ML55AMG, 2002
Linhai 500 IRS, T3 2016

Range Rover 2.5dse 1998(ex)
Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex)
Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex)

Viimeksi muokannut TimoV : 03.03.2009 10:41
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.03.2009, 11:04
fomoko fomoko ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.08
Sijainti: Etelä -savo
Viestit: 541
Perusasetus

Juu kuten tuossa ensimmäisessä lauseessa kirjoitin olis tulossa vaihdossa en siis ole käteisellä ostamassa jolloin tilanne olisi muutenkin toinen. Näistä kun ei tosiaan ole kellään tutullakaan ollut eikä näistä "pikkuvioista" ole yleensä kun näitä omistaneilla tiedossa niin sillä tälläistä kyselen. Ko yksilö on tosiaan automaatilla joka on myös yks syy miks ees kiinnostaa tuollanen kuitenkin suht isohko maasturi(eli onko automaatissa mitään heikkoa/huonoa mitä kannattais huomioida) se että olis ollut takaveto on suurella varmuudella vaan tietämättömyyttä koska yksilön pitäis olla "kuulema" hyvin huollettu ja räpeltämätön yksilö, sähkövikoja on sen sijaan jo alkanut ilmestyä kun on ollut ajamatta niin niitä kuulema ilmestyy???.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.03.2009, 16:50
vesku.r:n Avatar
vesku.r vesku.r ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.06.05
Sijainti: Ylämylly
Viestit: 433
Perusasetus

Ne sähköhommat voi sit olla erittäin mystisiä ja verenpainetta nostavia. Tutki ainakin kunnolla että mitä ominaisuuksia jo olemassa ennen kuin sorrut. Syö kuitenkin pari buranaa tai edullisempaa geneeristä valmistetta ja mieti tovi. Sen kun erehdyt ajamaan niin luopua ei voi. Kierrealusta ja pitkä akseliväli tekee siitä mahtavan ajettavan. hc offiin siinä on kokoa hiukan liikaa, niinku monet rälläkkäprojektit palstalla hyvin kuvaavat ainakin omassa peilit särkyy ja pellit/alumiinit saa koko ajan uutta ilmettä.
__________________
1988 RRC 3,5 litre EFI
www.maastoautotarvike.com
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Taskulamppua hankkimassa... Päksi Chit-Chat 299 18.01.2017 19:51
Painepesuria hankkimassa... Päksi Chit-Chat 10 26.05.2007 22:13
Hankkimassa GC:tä, auttakee! Aapo-A Tekniikka & Jutustelu 1 23.11.2006 20:00
Koppimopoo hankkimassa Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 28 19.03.2004 15:06
Hankkimassa C3:sta svahnm Vuosimallit 1968-1982 10 09.03.2004 16:12


Sivu luotu: 02:07 (GMT +2).