![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]() Simppelisti
Näin olen päätellyt.
- Jos kaksi niveltä, niin molemmissa sama kulma. - Jos kolme niveltä. Yksi toisessa päässä ja kaksi toisessa. Kulma sinne missä on kaksi niveltä ja toinen nivel sitten suora. Vääntele akselia joka suuntaan ja katso, että kulma riittää joka asennossa. Mulla katkesi pinioni kun kulma nivelessä ei riittänyt kun oli täydet joustot takana. Siis akseli niin vinossa kun menee. Oli siis tuollainen kolmen nivelen akseli. Kulma loppui siitä missä oli yksi nivel. Pitää rajoittaa joustoa tai ostaa super flex ristikko. http://www.4xshaft.com/Super-Flex.html
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive Viimeksi muokannut jappe : 01.03.2009 21:49 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukin kardaanien laipat | Suzuyota | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.12.2008 13:44 |
Kardaanin ristikkojen kulmista | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.09.2006 10:26 |
Patrollien kardaanien erot? | RankkaAnkka | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 04.09.2006 21:01 |
Suikan kardaanien ristikoiden vaihto | Hessu_Hopo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.09.2005 14:41 |
Kardaanin kulmista ? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.02.2005 19:40 |