Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 30.01.2003, 22:25
Vette ´69 Vette ´69 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 21.12.01
Sijainti: Finland.
Viestit: 25
Perusasetus

Jep, nyt on asiasta saatu lisäselvitystä. Ilmeisesti auto on ollut L46 -optiolla. Sain koodiriviä sen verran putsattua että erittäin himmeät L ja 4 tulivat näkyviin. Eli pikkulohko 350 hp. malli on kyseessä. Tätä tietoa tukee myös kierroslukumittarin punaraja, kuten aiemmin tarkasteltiin. Lisäksi K66 -transistorisytytys asennettiin kuulemma yleisimmin juuri tehokkaimpaan pikkulohkoon.

Se, miksi tekstirivillä lukee Turbo-Jet, on vielä täysi mysteeri. Se on varmasti kirjoitusvirhe tms. sillä koodirivi määrittelee mikä optio loppupelissä autoon asennetaan.

Taka-kallistuksenvakaaja ei ole varma merkki isolohkosta. Sen on saanut pikkulohkoihin optiona, eikä ole ollut vakiovarusteena perus isolohkoissa. Tämän pitäisi päteä myös ´68 malleihin.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Bensavälisäiliö (Surge Tank) ruiskuvehkeisiin O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 14 26.07.2010 00:13
Pimp my tank masi_71 Chit-Chat 9 22.10.2006 17:46
TOPGEAR Range vs. Tank MoggiMies Linkit 8 25.08.2006 20:22
Corvette 50v ja Corvette Club Finland ZR1 Yleiset 0 07.11.2002 21:53
´66 avo 427/390 4-speed entisöinti KTM Vuosimallit 1963-1967 0 08.03.2002 12:16


Sivu luotu: 16:41 (GMT +2).