![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Jep, nyt on asiasta saatu lisäselvitystä. Ilmeisesti auto on ollut L46 -optiolla. Sain koodiriviä sen verran putsattua että erittäin himmeät L ja 4 tulivat näkyviin. Eli pikkulohko 350 hp. malli on kyseessä. Tätä tietoa tukee myös kierroslukumittarin punaraja, kuten aiemmin tarkasteltiin. Lisäksi K66 -transistorisytytys asennettiin kuulemma yleisimmin juuri tehokkaimpaan pikkulohkoon.
Se, miksi tekstirivillä lukee Turbo-Jet, on vielä täysi mysteeri. Se on varmasti kirjoitusvirhe tms. sillä koodirivi määrittelee mikä optio loppupelissä autoon asennetaan. Taka-kallistuksenvakaaja ei ole varma merkki isolohkosta. Sen on saanut pikkulohkoihin optiona, eikä ole ollut vakiovarusteena perus isolohkoissa. Tämän pitäisi päteä myös ´68 malleihin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Bensavälisäiliö (Surge Tank) ruiskuvehkeisiin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 26.07.2010 00:13 | |
Pimp my tank | masi_71 | Chit-Chat | 9 | 22.10.2006 17:46 |
TOPGEAR Range vs. Tank | MoggiMies | Linkit | 8 | 25.08.2006 20:22 |
Corvette 50v ja Corvette Club Finland | ZR1 | Yleiset | 0 | 07.11.2002 21:53 |
´66 avo 427/390 4-speed entisöinti | KTM | Vuosimallit 1963-1967 | 0 | 08.03.2002 12:16 |