Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Games > Roleplaying Games
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Roleplaying Games Dungeons & Dragons, Call of cthulhu, Cyberpunk, GURPS, MERP, Warhammer

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 29.01.2003, 17:46
tuska tuska ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 14.02.02
Sijainti: Hellcity, Fineland
Perusasetus

Loistava peli!

Alkuun meinasi mennä hermot muutamaan otteeseen kun tuli liian paha mölli vastaan ja vei hengen. Suunnatonta vitutuksen tunnetta aiheutti se, että muutama leveli lähti ja expiä aivan homona. Omia kamoja piti vielä lähteä alastomana hakemaan siltä samalta monsterilta.

Toinen vitutuksen aihe oli raha. Sitä kun jossain vaiheessa alkoi olemaan kohtuullisesti (2-3 tonnia), niin joku helvetin rosvo tuli ja repi monta sataa omaan taskuunsa. Tähän keksin kuitenkin oivan ratkaisun: ostin talon. Sinne on hyvä jemmata rahansa kun lähtee seikkailemaan. Alkuun riittää hyvin sellainen 3 ruudun talo, sinne saa jo pari muutakin tavaraa jemmaan rahojen lisäksi. Hintaa sellaisella mökillä vajaat 4000. Isommat maksaa tietysti enemmän, mutta mulla on vahva epäilys, että toi mökki maksaa itsensä jossain vaiheessa takaisin.

Talon voi ostaa h -näppäimellä, vaikka tuossa Larsin infossa lukeekin ettei nappulalla ole käyttöä. Talon hinnan voi tarkistaa yrittämällä avata sen ovea normaalisti.

//EDIT:

Ei tää olekaan mun mielestä enää loistava peli. Hermot meinaa mennä ihan oikeasti kun puolet expistä lähtee ja niitä saa sitten keräillä taas viikon verran takasin. Jos edes saa ne omat tuhansien arvoiset kamansa jostain hevosen vitusta. Olisihan mulla siellä talossa ollut rahaa ja kamaakin, mutta kun se avain siihen kämppään jäi sinne minne muutkin kamat. Tottakai mä sitten koitin hakea ne kamani pois, mutta kymmentä Hill Orc -mölliä vastaan on turha räpiköidä mun kädessä. Henki lähti taas että heilahti, siinä sivussa vielä puolet expiä ja pari leveliä.

Thanks, but no thanks.

Tein pelimiehen ratkaisun ja poistin tuon saatanallisen pelin koneeltani.

Edited by - tuska on 30/01/2003 16:08:34
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mangband tips SamppaFIN Roleplaying Games 3 27.12.2004 18:42

Sivu luotu: 19:25 (GMT +2).