Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 26.02.2009, 21:44
tmx50:n Avatar
tmx50 tmx50 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Tampere, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fintroll Näytä viesti
Terve!

Minulle on oma maasturi vain joku kuukautta. Nyt mä haluan mene off-road... En tieda jos on hyvää mä tulen siellä launantanie koska mä ei on jäsen (vielä?) Mä en löytä paljon infosta MMC webisivulle niin mä kysy täällä...
Ehkä sa haluat tiedä lisää minulle. Mä on vanha Nissan Patrol GR maasturi, ja olen Belgialainen mutta mä asun Tampereelle. Ja minä puhun huonosti Suomi
Moi,

Saa sinne tulla myös ei jäsenet mutta silloin peritään ajopäivämaksu. Kaikki ovat tervetulleita, myös Belgialaiset Jäsenksi liittyminen onnistuu www-sivujen lomakkeella.

Vähän voi olla sellainen Seppo Räty meininki (kysy kavereilta tms. mitä toi tarkoittaa) eli englantia ei juuri helpolla aloiteta käyttämään jos ei ole pakko. Tule ihmeessä ainakin käymään niin näet mistä on kyse.

-Tomi
MMC Pj

Vastaa lainaten
Vanha 27.02.2009, 11:29
fintroll:n Avatar
fintroll fintroll ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 26.02.09
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tmx50 Näytä viesti
Saa sinne tulla myös ei jäsenet mutta silloin peritään ajopäivämaksu. Kaikki ovat tervetulleita, myös Belgialaiset Jäsenksi liittyminen onnistuu www-sivujen lomakkeella.

Vähän voi olla sellainen Seppo Räty meininki (kysy kavereilta tms. mitä toi tarkoittaa) eli englantia ei juuri helpolla aloiteta käyttämään jos ei ole pakko. Tule ihmeessä ainakin käymään niin näet mistä on kyse.
Ok. Kiitos. Ei on ongelma jos ihmiset en puhua englantia, mä tarvitsen harjoittelä mun suomi. Jos sä puhut hidasti ja helppo mä ymmaran. Ja kaveri kertoa minulle, kaikki Seppo Räty:lla
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MMC:n ajopäivä 30.8 TOHJ61 Tapahtumat 5 31.08.2008 08:11
Nokia ajopäivä 1.7. impala67 Tapahtumat 9 30.06.2006 06:30
MMC:n ajopäivä 3.6. Tapahtumat 17 09.06.2006 11:06
MMC ajopäivä 4.3.06 Tapahtumat 38 31.03.2006 08:05
Noormarkun ajopäivä 12.11 klo 13-18 toytoy Tapahtumat 49 20.11.2005 09:05

Sivu luotu: 00:41 (GMT +2).