Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.02.2009, 21:24
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.193
Perusasetus

Jos saisit siihen akseliin laitettua jotai jääsumutetta ja sitä sektorivartta lämmitettyä niin vois lähtee kanssa.
Eli saisit sen akselin pysyyn kylmänä niin ettei laajene sen varren mukana sit vois lähtee helpommin.
Yksi vaihtoehto että viet ulos pakkaseen koko simpukan yöksi ja sitten varteen nopee lämmitys kunnon kaasupillillä ettei akseli kerkiä lämmetä.

__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.02.2009, 21:36
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tojo4wd Näytä viesti
Jos saisit siihen akseliin laitettua jotai jääsumutetta ja sitä sektorivartta lämmitettyä niin vois lähtee kanssa.
Eli saisit sen akselin pysyyn kylmänä niin ettei laajene sen varren mukana sit vois lähtee helpommin.
Yksi vaihtoehto että viet ulos pakkaseen koko simpukan yöksi ja sitten varteen nopee lämmitys kunnon kaasupillillä ettei akseli kerkiä lämmetä.
Tuota jääsprei kuumennus juttuu kokeilin ei lähtenyt ei saanut kuumeneen tarpeeksi nopeesti.. jos ei ota irrotakseen mentävä käymään pilleillä lämmittään.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.02.2009, 20:51
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Lähti niin että napsahti kun pari päivää oli pikku ulosvetäjällä venytyksessä ja ruoste ja irroitus spreitä hiukan tahrittu joka päivä. Kun vain löysi ison ulosvetäjän niin hienosti lähti

Kohta muutamat kuvat ja ongelmat.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.02.2009, 21:09
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Nyt on simpukka paikoillaan ja rattiakseli kiinni



Tuohon vaihtuu vielä lukko mutterit ja sopivamman mittaiset pultit..



Sitten semmoista ongelmaa että mihinkä asentoo toi sektori varsikos se nyt on, kun sen irti sai niin kuuluisi laittaa kun molemmissa mahdollisuuksissa ottaa johonkin ääri asennossa tai ainakin hyvin lähelle. Vai pitääkö tuo ohjaus iskarin korva rällätä pois?





Onko tuota vartta väki väännellyt vai ihan tuollaisena orggiksena?




Tämmöistä tällä kertaa.. Huomenna ehkä saa uuni tuoreen vetarin taakse :P
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.02.2009, 21:16
Mutamies:n Avatar
Mutamies Mutamies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.07.04
Sijainti: Suur-Salo, Finland.
Viestit: 1.053
Perusasetus

Sektorivarsi on valuterästä, joka on punaisena taivutettavissa. Anna jäähtyä vain sitten rauhassa, jos taivutat.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.02.2009, 21:50
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Meinasitko laittaa ohjausiskarin takaisin paikoilleen?Eikös sen toisen pään kiinnitys ole sektorivarressa?
Käytännössä 235 renkailla ei tarvitse ohjausiskaria Suzukin painoisessa autossa,kun on tehostettu ohjaus.

Ota pois tuollaiset jarruletkun kiinnityspisteen viritykset ja hommaa pidemmät jarruletkut tilalle.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.02.2009, 22:05
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Uus Omen ohjausiskari löytyy jo eli kyllä on menossa paikoilleen..Ja sektori varressahan sen toinen pää oli kiinni.

Mut renkaat on nykyään 31" 10,5"

Ja jarruletku viritelmät on jonkun muun tekemii ite katsellut kyl niit et jotain tehtävä, mutta koitetaan saada nää kesken eräiset eka kasaan ja sitten noita pikku hieno säätöjä.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzuki sj413 pohjoisenpoika Tekniikka & Jutustelu 1 14.05.2008 18:17
m:suzuki sj413 Jukkis O/M/V Ajoneuvot 3 14.05.2008 10:33
M:Suzuki SJ413 AVO Trisi O/M/V Ajoneuvot 3 02.02.2008 20:19
M:Suzuki Sj413 LWB Jyki O/M/V Muut 0 03.08.2005 08:04
Suzuki Sj413 levyjarrut BeGe Tekniikka & Jutustelu 5 01.09.2004 18:23


Sivu luotu: 23:08 (GMT +2).