![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jos saisit siihen akseliin laitettua jotai jääsumutetta ja sitä sektorivartta lämmitettyä niin vois lähtee kanssa. Eli saisit sen akselin pysyyn kylmänä niin ettei laajene sen varren mukana sit vois lähtee helpommin. Yksi vaihtoehto että viet ulos pakkaseen koko simpukan yöksi ja sitten varteen nopee lämmitys kunnon kaasupillillä ettei akseli kerkiä lämmetä.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Lähti niin että napsahti kun pari päivää oli pikku ulosvetäjällä venytyksessä ja ruoste ja irroitus spreitä hiukan tahrittu joka päivä. Kun vain löysi ison ulosvetäjän niin hienosti lähti
![]() Kohta muutamat kuvat ja ongelmat.
__________________
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on simpukka paikoillaan ja rattiakseli kiinni
![]() Tuohon vaihtuu vielä lukko mutterit ja sopivamman mittaiset pultit.. Sitten semmoista ongelmaa että mihinkä asentoo toi sektori varsikos se nyt on, kun sen irti sai niin kuuluisi laittaa kun molemmissa mahdollisuuksissa ottaa johonkin ääri asennossa tai ainakin hyvin lähelle. Vai pitääkö tuo ohjaus iskarin korva rällätä pois? Onko tuota vartta väki väännellyt vai ihan tuollaisena orggiksena? Tämmöistä tällä kertaa.. Huomenna ehkä saa uuni tuoreen vetarin taakse :P
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Sektorivarsi on valuterästä, joka on punaisena taivutettavissa. Anna jäähtyä vain sitten rauhassa, jos taivutat.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Meinasitko laittaa ohjausiskarin takaisin paikoilleen?Eikös sen toisen pään kiinnitys ole sektorivarressa?
Käytännössä 235 renkailla ei tarvitse ohjausiskaria Suzukin painoisessa autossa,kun on tehostettu ohjaus. Ota pois tuollaiset jarruletkun kiinnityspisteen viritykset ja hommaa pidemmät jarruletkut tilalle. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Uus Omen ohjausiskari löytyy jo eli kyllä on menossa paikoilleen..Ja sektori varressahan sen toinen pää oli kiinni.
Mut renkaat on nykyään 31" 10,5" ![]() Ja jarruletku viritelmät on jonkun muun tekemii ite katsellut kyl niit et jotain tehtävä, mutta koitetaan saada nää kesken eräiset eka kasaan ja sitten noita pikku hieno säätöjä. ![]()
__________________
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki sj413 | pohjoisenpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2008 18:17 |
m:suzuki sj413 | Jukkis | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.05.2008 10:33 |
M:Suzuki SJ413 AVO | Trisi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.02.2008 20:19 |
M:Suzuki Sj413 LWB | Jyki | O/M/V Muut | 0 | 03.08.2005 08:04 |
Suzuki Sj413 levyjarrut | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.09.2004 18:23 |