![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
tiivisteliimaahan mulla noissa on vähän ollut, mutta ei tunnu riittävän huijaukseksi... viimmemmäksi laitoin loctiten sinisen...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tilkkutäkkikoppa muuttuu yhtenäisemmäksi..
Jarrusatuloiksi taakse tulee nykyiset etusatulat ja kässäriksi wilwoodin satula takakartaanin lähdölle, ainakin visio on semmottinen. Kässärilevyä ei oo vielä eikä myöskään kovin vahvaa suunnitelmaa miten satula/levy saadaan fiksusti kiinni tonne. Mutta eiköhän neki sinne asetu kun sen aika on. Tosta kestävyydestä, luulen ettei ihan heti oo vetarit tms. ongelmana :-) Mutta joillakin ameriikan offaajilla oli 14b akseliputket pyörähtäny keskiklumppiin nähden, kuulemma suht helposti vielä. Noihan on kuitenkin helposti 20-30v vanhoja akseleita ja ties missä rytkytetty menemään. Ja sitä varten moni hitsaa akseliputket ympäriinsä kiinni klumppiin, vakio pistehitsien lisäks. Onkohan tähän hitsailuuun mitään ohjeita ja visioita? onnistuuko kunnollisella isolla migillä, vai pitäiskö puikottaa jollain erikoispuikolla? veteleekö kieroks, paukkuuko valettu keskiklunssi? :-) entäs d60, onkohan tarpeen hitsuutella? Parempi tehä varmanpäälle kestävää, ei ois tässävaiheessä iso vaiva. kunhan ei pilaa koko paskaa tekemällä väärin.. Ja noista nykyisistä renkaista/vanteista on tullut jonkinverran kyselyjä yyveellä ja livenä, niin todettakoon että auto on ajossa noilla pamppersseilla kokoajan. Myyn ne sitten aikanaan jos myyn, renkaita saa kyllä kaupoista jos kanssaoffaajilla on tarpeita. Niin ja megasiisti auto gage rundari hankittu että pääsee vilkuilemaan mitä se voimanpesä kiertää... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Levy Renaultista, jakiksen laippa NP241:sen etukartaanin laippa hieman modattuna. ![]()
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mites nuo kardaaniseisontajarrut käyttäytyy leimalla dynossa? Ja onko hyväksyttävä rakenne leimalla?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei ongelmaa leimalla kunhan tehot riittää. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Hyvin mietoa edistymistä tapahtunu, etuakselista puuttuu osia budjettisyistä, mutta takana ollaan jo hyvällä mallilla.
Kait tää tästä etenee pikkuhiljaa, kesällä pitäis päästä ajelee ainakin jollain versiolla, valmistahan tästä ei kait tuu ikinä. :-) |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
| M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
| O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
| M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
| m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 | |