Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.02.2009, 10:09
gikseri gikseri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Forssa
Viestit: 369
Perusasetus

Mikäs tuon uuden ja vanhan laatikon tyyppinumero on tai mallinumero?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.02.2009, 10:26
mki:n Avatar
mki mki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.05.04
Sijainti: ÄÄNEKOSKI, Finland.
Viestit: 365
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja gikseri Näytä viesti
Mikäs tuon uuden ja vanhan laatikon tyyppinumero on tai mallinumero?
vanha jossa saman näköinen öljypohja ku automaateissa yleensä on KM145
uusi, jossa on valukuoret on V5MT1-x-yy, x ja yy riippuen jakolaatikosta
x versionumero 1-6 ja
yy SS keskitasurilla, PT kiinteällä nelivedon jaolla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Taro 2.4d -94, V.laatikko ongelma!? Taro4x4 Tekniikka & Jutustelu 2 20.12.2007 19:34
FJ:n laatikko ongelma.. oojiikoo Tekniikka & Jutustelu 2 21.09.2007 17:49
pajeron starttaus ongelma junnu78 Tekniikka & Jutustelu 13 03.04.2006 21:15
Pajeron ongelma juza Tekniikka & Jutustelu 10 15.11.2005 23:06
GM laatikko ongelma juhaK Tekniikka & Jutustelu 8 15.06.2005 09:26


Sivu luotu: 03:28 (GMT +2).