![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() kyllä ne riiput kuuluu eteen päin sojottaa. eikä se soa ajettavuutta heikennä, usein päin vastoin oikein tehtynä. 61 vaan vaatii hyvät välityksdet jos maastossa haluaa nautiskella, tosin saa ne periinkin. Hyväpeltiseltä näyttää suin hj. Jakiksessa vaan olis kestävimmt ne välärit. elä vitussa pidennä riippuja, ennemmoin vaikka lisä kierteet alle kun on lukotkin niin ei oo joustoilla niin välii. ne riiput pitäs kieltää, niillä vasta tulee paska ajaa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
No kiitos kauan sitä piti kattella että löyty "hyvä" onhan niitä vikoja aina mut pitää vanhoja ostaa ku ei niitä oikeita maastureita tehä uutena
juu elikkäs SOA on ollut tossa mielessä pienessä mutta onko mitenkä kova rojekti toteuttaa kattellu aika paljo noita rojektijuttuja ja söörtsiä käyttänny mutmut pistäkää pika FAQ soasta mitkä lehdet orkkis vai jotkut muut? tuleeko kardaani kulmista minkälaista säätöä? yms pikku nippeli tiiot kelpaa no mites toi jakoloota hommeli kalliitako rattaat (luulis saavan valmiina) vai pitääkö rueta tekeen "jokkis välejä" eli katella jokin muu (mikä)rattaiden luovuttaja? sillä van ku nytkin ajelen tyyliin harvase päivä mettään koneelle ja laiska ku on niin ei jaksa kävellä pitkiä matkoja meinaa toi vakio korkeus loppua kesken väkisellä kuka kannokossa ajelee siksi se taka vakaajakin otti ja jäi odotteleen parempia päivi tonne hallin seinustalle (tuskin tulee laitettua koskaan takaisin ainakin muiden kertomista kokemuksista mitä luin tein sen johtopäätöksen)
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
#3
|
||||
|
||||
![]() SOA
Jos soaan päädyt niin:
-orkkis lehdet -käännetään etuperän pinjoniakseli näyttään kohti jakolootaa -vastaavasti napojen kääntä (jotta kampperi vai kasterikulma säilyy) -ohjausvarret hysteer -etukartaanin jakolootanpäähän tuplanivet -laatikon kannatinpalkkiin vähän tilaa kardaanille -hivenen pidemmät iskarit -iskareiden alapään kiinnikkeet akseliin uusiks -sekä eteen että taakse jonkinlaiset traktionpaarssit -pidemmät jarruletkut -pohjaanlyöntikumien uudelleen asemointi (tai jotkut vastimet niille kiinni akseliin) -pientä temppuilua käsijarru- ja takalukon vaijerin sekä jarrupaineen säätimen kanssa Näillä systeemeillä maastossa kulku paranee vähän enemmän mitä tiellä ajettavuus kärsii. Kallistuksen vakaimilla ei nähdäkseni mitn. merkitystä. Jakolaatikon välitys on kyllä parasta mitä HJ:lle voi tehdä pökkyröitten alle laiton jälkeen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Yhdyn täysin edelliseen! ja säilöytä ne offroad estimet (vakaimet) leimalla voi ola ikävä nitä.
Niitävälityksiä saa esm nim:merk Killerwolta, ei tietty tarvi laakeroida tarvi ,muta ite laakeroin samalla kun tilaan.' Onko järkee kasata +400tkm ajettu jakis omilla laakereilla!!!!!? 61 kun on aika paska alavännölttään niin ne välärit olis kaikn a ja o. 60 menee hyvin viellä vakiollain. juuh enempää mie en näist rotteloist tiiä. mitäs vehkeellä on mittarissa? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
juu no ei tietenkään vanhoilla laakereilla kasaa jos sen nyt ottaa auki kumminki sen verran toi hissi liukuu ylös päin
![]() 510tkm näkyy olevan pyörineen mittariin tiiä sitte tuskimpa näitä ruuvaillaan elikkäs onko 60 vs.61 eri välitykset jakolootassa? juu mitä pikaiseen pyörähdin konttorilla tuntu että takavakaajaa ei tarvi jos ei näkyviä kiinnitys pisteitä eli vähä rälläkkää ![]() jaa a mitempä pinjonin kääntö onnistuu onko suojaputket kiinni murikassa miten timmi sovite vai ihan kempillä kiinni tosin tossa on toi pinjoni jo aika reilusti ylös päin mitä kattelin tossa sitä tosin ei se riitä jos sen SOA:n rakentaa mutta on kumminkin koria saa nostaa tunkilla niin että etu rattaat rupee kevenee ennenkö pinjoni kartaanin kanssa suorassa kuinhan tossa ohjauksen kanssa kävin jos olka akselin kallistus kulmaa laittain vähä lisää ku on noita muita häkkyröitä ihmetelly niin on kääntö sädettä pienennetty taka kallistuksella ![]() mutta eipä siittä sen enempää koittas nyt edes jotain saaja tehtyä ![]() koneen luulis olevan aivan kunnossa ku nyte 10000 ajettu öljynvaihdon jälkeen ja on vielä kohtuu kirkkaat öljyt yleensä mitä noita riisseleitä ollu pihassa niin öljyn vaihdon jälkeen käyttäny niin ollu jo piessä öljyt
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo eri välitykset, tai on jossain malleissa mutta ero on häviävän pieni.
se ero tulee moottorista, 60:sen 2H lla pystyy ajeleen tyhjäkäynnilläkin helposti kun taass 61 12HT:tn alavääntö on niin olematon menee täysin luistattamiseksi. En tiiä tuosta kääntösäteen pienemtämisestä tuon taivaallista. Mutta pinjonin kääntö suoritetaaan rälläköimällä sauma akseliputken ja kääntö kuulan välistä auki, aika timmi on mutta kääntyy rautakangella. ei kannata irrottaa kokonaan, eikä missäänn nimessä laikata irti poikki ![]() Mikjussin galleriassa on muistaakseni hyvät kuvat ko operaatiosta |
#7
|
||||
|
||||
![]()
nojoo sitä täytyy mietiskellä kyllä kerkeää mieli muuttumaan tässä ennenku lämpimät kelit alkaa meinaan ikävä oli vaihtaa öljytkin kartanolla (*aatanan kylymä)
nimittäin tallin korkeus jäi pieneksi ![]() ![]() alavääntö ei tosiaan ole mikään maan paras tossa mut vielä pärjänny
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |