![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Katseleppa vähän sitä vetokoukun kiinnitystä. Itse ainakin sain nostettua sitä poikkipalkkia jotain 5-10cm tekemällä uudet reijät niihin palkin "kiinnityslevyihin" ja sitten vielä sitä koukun kiinnitystä poikkipalkkiin pystyi vähän modaamaan. Ainakin työntämään sisäänpäin, jolloin tieten perän ylitys paranee. Puhtailla offireissuilla mulla oli koukku poissa (olikohan 4 pultilla vaan kiinni).
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Nissan KingCab 4x4 -88 | KingCab4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 03.05.2008 15:24 |
M:NISSAN KINGCAB -86 | MouhijärvenMies | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 18.06.2006 13:52 |
öljypohjan panssarointi?? | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.08.2005 12:31 |
M: KingCab | Elmor | O/M/V Muut | 3 | 24.01.2005 20:07 |
Kingcab 4x4 lukkoja ? | mikkos | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.02.2003 14:44 |