Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.02.2009, 21:48
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.289
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kares Näytä viesti
Ja syy miksi sisältä on kaikki purettu on se että tehdään nyt ne kaaret samalla tonne hyttäänkin jos vaikka sipooseen heti rynnistäis tolla trialii kikkaileen ja samalla tehdään väliseinä joka alaosastaan peltiä ja yläosa pleksiä eli ikäänkuin pick upiksiksi virvotaan tuo kun toi rätti kuitenkin on jossain vaiheessa riekaleina...
Kattelin tuosta aikaisemmasta kuvasta, että olkavyöt oli kiinni lattiassa. Meinasin vaan että nyt sisäkaarien kanssa vois laittaa ne kiinnityspisteet suunnilleen olkapäiden korkeudelle?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.02.2009, 22:08
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Kattelin tuosta aikaisemmasta kuvasta, että olkavyöt oli kiinni lattiassa. Meinasin vaan että nyt sisäkaarien kanssa vois laittaa ne kiinnityspisteet suunnilleen olkapäiden korkeudelle?
Näin on tarkoitus eli tehdä läpiviennit pleksiin koska lattia tila on hiukan rajallinen näin pienessä autossa ja syy näihin lattiakiinnityksiin oli väliaikainen turvallisuuden haku koska autohan ei ole vielä valmis mutta vyöt vaan oli ikäänkuin pakollinen tarve saada jotenkin kiinni johonkin (:
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.02.2009, 12:00
POUSA:n Avatar
POUSA POUSA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 22.11.04
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 707
Talking

no enku tiellähän mää vaan nätisti
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.02.2009, 18:27
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Tänään pientä edistystä taas tällekin tapahtunut...

Jesseh asentaa kartaanivermeitä jalka kipsissä ku meitin täytyy ossin kanssa tehdä välillä töitäkin (:


Ja sitten taas ollut allekirjoittanut vauhdissa ja hieman erilainen tuenta kuin toisessa laatikossa oli ,lattaa ym. kulmapalaa taas hepattu oikeen tunteella...


Jos huomenna sais välikartaanin jossain välis tehtyy ni pääsis sitten kaarien kimppuun...


Ja OFFTOPICia ,ossin projektikin edistyy pikkuhiljaa eli alkaa oleen hyttää vailla mutta se tarvii ensin uutta väriä kun jätesäkin harmaa ei istu oikeen silmään...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.02.2009, 20:09
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Tänään ei kerennyt kuin välikartaanin väsäillä ja tuosta tuplaristiko versiosta modattiin vähän lyhyempi ja nyt kiinnityksinä toimii tuplaputkisokat ja 2klp 10mm pultti n.30mm syvissä kierteytetyissä reiissä katotaan kestääkö ne (:


Ja sitten pieni video ekasta koeajoreissusta lyttylään ,mäen päällä on jare,tare ,mikaU ja rolling jeep...
http://www.youtube.com/watch?v=SdZwcBTjLd8

Huomenna pohjapanssari taas heppailla paikalleen ja paineilmoja laatikolle virpoa ja sitten kaarien kimppuun mistä tulikin mieeleni että saikos "oviputket" olla pulttiliitoksilla?helpottas vaan kulkua suunnistus kisoissa...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.02.2009, 19:10
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Tänään taas välitöinä Mogsuakin kerkes vähän tekeen, pohjapanssarikin tuli taasen hepattua paikoilleen (:

Takatuet poissa...


Ja takatuet lyhennettynä se taitettu osuus ylhäältä pois ja pari muutakin putkee...


Tällänen se "tuplapelti" hässäkkä kai sitten on?


Mites onko muuten jotain estettä jos yhdistän tuon ulkopuolisen pääkaaren tuohon sisäpääkaareen jollain putken pätkillä ,tukisi vaan ulkokaaria...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.02.2009, 20:06
Teemu Teemu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.01.05
Sijainti: 33100 Tampere, Finland.
Viestit: 315
Cool

Meillä ainakin rankessa on ulko ja sisäpuoliset etukaaret ja ulkopää lähtee myös pääkaaresta. Eurorialissa kaadettuamme suomalainen pääkatsuri katsoi, että voi voi pojat meni kaaret johon lisäsi katsottuansa sisäpulelle että OK lisää hanaa näähän on suorassa tälläpuolella viä =) itse kyllä kyselin ekana että tartteeko vetää jostain ulkopuoli poikki, kun on sisällä vielä ehjät.
et sillä haavaa nido kii vaan, mutta muista että jos ulkopää retkahtaa niin ainahan se jättää jälkee sisälle.... eikös sulle olis hyvä laittaa eteen ja taakse ns.puuhun nojaamista varten lisäputket? etukulmista katolle ja takapäähän ulommas kuin takatuet? sillain voi yrittää ajaa takaisin pystyynpäin puutavasten kallistunutta autoa?

ja sitäpaitti PS:sulla ei olisi autossa ylimääräiset putket pahitteeks=)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia vitarasta Tekniikka & Jutustelu 68 10.04.2013 11:38
Vitarasta yleensä? Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 17 13.09.2012 20:32
kysymys automaatti Vitarasta anracing Tekniikka & Jutustelu 2 30.06.2011 10:21
M: Niva "ex-kutunjuusto" kuttu O/M/V Ajoneuvot 0 16.10.2006 20:17
vitarasta? Tekniikka & Jutustelu 3 01.03.2006 18:23


Sivu luotu: 21:18 (GMT +2).