![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
#2
|
||||
|
||||
![]()
migillä ite hitsasin(parivuotta vanha iso kemppi) kone on hyvämut jonkun 15cm pätkissä ku vetää saumaa niin aina se alotus/lopetus kohta on se vuoto riski ne mitkä viimeeks ite levitin niin vuodot oli sitä luokkaa että just ja just näki saippua liuoksella mut vuoti vähä kumminkin.ja joutu heppailee lisää.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Rälläkällä ottaa hieman auki sitä hitsiä, niin ei jää pattia siihen kohtaan. Ja näin myöskin se hitsauksen aloitus on helpompaa, myöskin vuotokohdan jäänti mahdollisuus vähenee
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuosapa ois kuva kotitekosista 13x16 patrollin vanteista. Pari sarjaa tehny, hyvin pystyy ajjaan maantienoppeuksia. Rohviiisa lissää kuvia.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
muistakaa sit ku levitätte niitä valsseja niin levittäkää siitä vanteen keski syvennyksestä,jos levittää ulos päin siitä korkeimmasta kohdasta ulkoreunasta niin ei saa kumia vanteelle julkisivun puolelta niin ku pitää saada jos on beadlockki vanne.olikohan tarpeeks epäselvästikirjoitettu mut kuitenki kokemusta on siitäkin,kun joku oli levittänyt vanteen väärästä kohdasta.eli niinku swamperin vanteissa ei saa kumia vanteelle takapuolelta.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
juup kyl niistä suorat saa ja ilmatiiviit se ei oo ongelma. tuo lähinnä kiinnosti että onko kestävä vanne levitettynä mutta näköjään on niitä muutkin tehneet.
eli ei kun sorvi laulamaan.. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ei muuten lähe kummi aivan vähällä sisälaidaltakkaan vanteelta. Ja kuvia ku on niin kivoja. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kahtoppa tarkemmasti tuota kuvaa miten se on levitetty...Tuosta hiekkapuhalletusta vanteesta näkyy selvemmin..Kumit saa paikoilleen ilman ihmeempiä työkalujakin |
#9
|
||||
|
||||
![]()
en nyt halua piruilla ,mutta miettikää veljet mitä teette...
jos ilma tiiviin sauman hitsaus tuottaa jo haastetta niin ei kannata lähteä vanteita hitsaamaan ... monesti katsonut tääläkin kuvia kun rungossa on hirveää saumaa ja sitten on väsätty turvakaaret, ei kaikkea pidä tehdä itte jos ei ossaaa. tämä oli sitten sitä rakentavaa kritiikkiä ei suinkaan vittuilua. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
no mulla oli kuitenkin yhdet alunperin 6"leveät vanteet jotka oli levitetty 10" ja siitä kohtaa missä on tubeless "ura" ja julkisivun puolelta.sit kun aloin laittamaan kotona niitä kumia vanteille ihan käsipelillä ei mene mitenkään kun asennus vaiheessa ei saa sitä kumia sinne syvennykseen käytin kahdessa eri rengasliikkeessä sama lopputulos kumi repeää jos väkisin yrittää se ei veny niin paljoa että menis ilman keskisyvennystä vanteelle. itekin oltu muutama vuosi rengasliikkeessä ja käsineen noitten kanssa puljannu ihan riittävästi.
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
oikein varman päälle jos haluaa ni tig on melko pettämätön mut aika paljo hitaampi hitsata ku esim puikko tai mag. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan Patrol | Von Leka | Linkit | 2 | 14.12.2008 16:55 |
Vanteiden levittäminen | A-P | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 04.12.2008 23:47 |
Myydään Nissan Patrol GR | juhoke | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.07.2008 21:17 |
Vanteiden max. Backspace ? (mm. Patrol) | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.07.2007 07:27 |
M:Nissan Patrol 88 3.3td | O/M/V Muut | 4 | 24.10.2005 17:24 |