Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.02.2009, 20:56
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Hyvin sai iliman seurantanumeroa ja ilmotuslappua viime viikolla paikallisesta itella/postikonttuurista paketi, kotvane meni enne ku löytivät sen, mutta eipä nuo tätit ollu ollenkaa pahana ja palvelu pelasi.
Minä oon saanu vissiin kerran tai kahdesti paketin irti postista ilman seurantanumeroa mutta sillon on ollut aina palvelemassa joku kesätyöntekijä tms. asiakaspalvelija jolla palvelupelaa. Normihenkilökunta ei antaisi edes seurantanumerolla pakettia pois mutta luovuttavat aikanaan kun jaksaa tingata tarpeeksi pitkään, silloinkin jatkuva napina siitä että se ilmoituslappu pitäisi olla matkassa ja seuraavalla kerralla ei enää saa pakettia ilman lappua. Niinkuin jo aikaisemminkin mainitsin niin pakko näiden Itellan virkojen on olla vielä nykyäänkin suojatyöpaikkoja koska missään voittoa tavoittelevassa firmassa en ole koskaan nähnyt yhtähuonoa ja joustamatonta palvelua.

Monesti myös olen katsonut kun edessä oleva asiakas käy kysymässä myös pakettia seurantanumerolla mutta kääntyy kuuliaisena kansalaisena takaisin ovelle kuultuaan että pakettikortti pitää olla mukana pakettia noutaessa. Välillä olen asiasta maininnut ja silloin on hakija pakettinsa saanut matkaan samantien.

Lainaus:
meillä päin tulee puhelimee tekstiviesti että on paketti tullut ja viestissä on seuranta numero.
Tämmöstä viestipalvelua en kyllä ole postilla tavannut koskaan, nytkin näkyi olevan tänään noudetussa paketissä kyllä minun puhelinnumero osoitelapussa mutta ei oo viestiä kuulunu vielä kertaakaan paketista... Matkahuollolla kylläkin tulee aina viesti saapuneesta paketista, välillä tosin vasta senjälkeen kun olen jo paketin noutanut mutta kumminkin.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Mikä alennin mikä teho? p3ku Tekniikka & Jutustelu 6 07.02.2006 22:33
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
mikä mikä auto.äänestys. Tekniikka & Jutustelu 19 09.08.2004 23:07
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04

Sivu luotu: 20:45 (GMT +2).