![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Aika ihme, et tollai paukkuu noi holkit. Omissa osissa taitaa olla materiaali hyvää, kun ei tollasia ole esiintyny. Lukon edellinen omistaja oli kyllä yhen holkin siitä aikoinaan tuhonnu, mut silloin oli holkki heiveröisempi. En tiiä oisko kytkentä hampaiden lukumäärällä merkitystä. ![]() ![]()
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski Viimeksi muokannut HRD : 31.01.2009 21:07 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
kyllä ne mun mielestä aikas tasaisesti sinne osuu..
no nyt ajellaan ilman lukkoa oli hieno pitkästä aikaa päästä ajopaikoille asti ja auto vieläkin ehjä ![]()
__________________
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Pari kuvaa laittaa ei oikein mitään saanu aikaiseksi tänään. Sähköjä laitellut.
Tuosta pitäisi paineilmalle säiliö tehdä. Ja vähän parempi kuva ruiskun luovuttajasta.
__________________
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kohta varmaan konkurssi edessä kun lähti lukon holkki taas laittoon ja vetoakseli samoin,.. HUOH
![]() No purinpa sitten edes vähän swiftistä osia irti kattoo jos huomen kerkiää jatkaan.
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
![]() ECU koodit
Kiitos kuvasta. Minkä vuotinen luovuttaja raato on? Koitan edelleen tulkita osanumeroita. Saanko laittaa sinun kuvasi omalle Swift ECM sivulle?
Sinun ECM vm ??? 33920-62B7 0 112000-0890 Juuson Raato vm 91 33920-63B7 3 112000-0493 Juuson "varamoottori" vm ??? 33920-63B7 2 112000-0492 112000 jälkeen oleva mumero saattaisi olla valmistus viikko/vuosi. Tosin Juuson raadossa auton paperit on 91. Voihan purkki tietenkin olla vaihdettu joskus. Tämän numeron viimeinen digitti näyttää olevan lisäksi painettu osanumeron perään erikseen. Onko jollain Suzuki - gurulla tietoa miten näitä Suzukin osanumeroita tulkitaan? Jos avaat ECM lootan, niin ota mahdollisimman tarkka kuva piirikortista. Koitan silmämääräisesti vertailla onko eroja mulla oleviin. Mikäli muilla "asiasta innostuneilla on samanlaisia Swistin ECM purkkeja, niin kuvat sisältä ja ulkoa sekä auton vm tiedot kiinnostavat. Tiedoista voi olla hyötyä osien vaihtokelpoisuutta arvioitaessa. t. Juha |
#6
|
||||
|
||||
![]()
En sitä ajatellut purkaa, mutta vuosimallin voin yrittää tarkistaa joku päivä.
__________________
|
#7
|
||||
|
||||
![]() ECUn kannen avaus
Ok. laita vuosimalli jos selviää. Ei sitä ECUa varsinaisesti tarvitse purkaa. Sivuilla/pohjassa on neljä taitettua peltikielekettä millä kansi on paikallaan. Kun kielekkeet taivuttaa auki nousee kansi pois. Kasattu kuin 60-luvun japanilaiset peltilelut!
Sinun kannattaa muutenkin tarkistaa boxin kunto jos käytät sitä myöhemmin 413 projektissa. Kuten huomaat purkki ei ole vesitiivis eikä muutenkaan suojattu. Jos piirilevylle on päässyt vettä voi se olla huonossa kunnossa. Omissa avatuissa laatikoissa kaikissa oli jonkin verran "maantiepölyä" piirilevyn pinnalla. Tämä tavara kostuessaan voi aiheuttaa vikoja. Puhdistuksen voi tehdä varovasti paineilmaa käyttäen ja puhtaalla pensselillä auttaen. t. Juha |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki sj413 | pohjoisenpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2008 18:17 |
m:suzuki sj413 | Jukkis | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.05.2008 10:33 |
M:Suzuki SJ413 AVO | Trisi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.02.2008 20:19 |
M:Suzuki Sj413 LWB | Jyki | O/M/V Muut | 0 | 03.08.2005 08:04 |
Suzuki Sj413 levyjarrut | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.09.2004 18:23 |