Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 30.01.2009, 19:31
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Mitäs mä kuulin, että Saksan kisassa olis oikeen Manfred Mann & Earth Band vai mikä se ny oli????????

Eiks toi oo joku aika kuulukin "pummpu"???

Vastaa lainaten
Vanha 31.01.2009, 22:05
HannuNurminen:n Avatar
HannuNurminen HannuNurminen ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: heinola 10, Finland.
Perusasetus

Pöh, ne on kumminkin palkannu Skienistä sen paljasjalkaisen norjalaisen intiaaniorkesterin joikuu, se oli "PuMMpPu!!!"
Vastaa lainaten
Vanha 31.01.2009, 22:50
POUSA:n Avatar
POUSA POUSA ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 22.11.04
Sijainti: Kangasala, Finland.
Talking

En tunne, mutta lähetää kattoo, ketä ne oikee on?
Vastaa lainaten
Vanha 13.03.2009, 12:26
örkki örkki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 06.05.07
Sijainti: Järvenpää
Perusasetus

Eurotrialsivustolle on nyt tullut mahdollisuus tehdä ennakkovarauksia kyseisen happeningin iltatapahtumiin.Ainakin perjantaille on varattu ns."parempi alue" 500:lle hengelle jossa on istumapaikat,pöydät,tarjoilijat jne,hinta 20e/hlö.
Lauantaille ja sunnuntaille on molemmille myynnissä 1500 lippua/päivä,hinta 10e/kpl.
Sekä lauantain että sunnuntain liput kuljettajalle,apukuljettajalle ja yhdelle mekaanikolle sisältyvät osallistumismaksuun.
Lisäksi tarjolla on VIP-lippuja,150e/päivä joilla saa melkein kaiken mahdollisen mitä tarjolla on.
Lisäinfoa löytyy sivulta http://www.eurotrial-2009.de/de/start,3/ oikeasta laidasta kohdasta News,siellä on myös tilausohje jos ketä moinen kiinnostaa.Vielä kun saisivat ne ilmoittautumiskaavakkeet sinne sivuillensa...
Vastaa lainaten
Vanha 13.03.2009, 14:49
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Ehä toi mahoton ois jos vaikka lentsikalla painus Frankfurtiin Täältä Oulusta... muutama tunti matkustelua ja olis perillä.. lippu näytti olevan eestaas 370€ noin. Siitä vois vaikka liftata kisa-alueelle
Vastaa lainaten
Vanha 24.04.2009, 15:59
örkki örkki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 06.05.07
Sijainti: Järvenpää
Perusasetus

No niin,vihdoin ja viimein jotain konkreettista Saksanmaalta.Sain juuri ilmoittautumiskaavakkeet s-postina Deutchlandiasta eli kaikki halukkaat jotka ovat Eurotrialiin lähdössä,ottakaa yhteyttä niin lähetän ne sitten halukkaille.Voitte myös tarkistaa löytyykö ne Eurotrial-sivuilta mutta ainakin minun koneellani eivät kaikki alasivut (oikea reuna,News) aukea.Lähetin kyllä reklamaatiota sivujen ylläpitäjälle vaan mitään ei näy tapahtuneen sen suhteen.
Ilmoittautumisten ja osallistumismaksujen pitää olla järjestäjällä viim. 1.7. kuluvaa vuotta.Osallistumismaksu (185 euroa) menee jälleen minun kauttani eli rahat minun tililleni niin tilitän ne sitten keskitetysti järjestäjälle.
Pikaisia vastauksia odotellen,hyvää keväänjatketta kaikille.
Vastaa lainaten
Vanha 15.05.2009, 14:21
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja örkki Näytä viesti
No niin,vihdoin ja viimein jotain konkreettista Saksanmaalta.Sain juuri ilmoittautumiskaavakkeet s-postina Deutchlandiasta eli kaikki halukkaat jotka ovat Eurotrialiin lähdössä,ottakaa yhteyttä niin lähetän ne sitten halukkaille.Voitte myös tarkistaa löytyykö ne Eurotrial-sivuilta mutta ainakin minun koneellani eivät kaikki alasivut (oikea reuna,News) aukea.Lähetin kyllä reklamaatiota sivujen ylläpitäjälle vaan mitään ei näy tapahtuneen sen suhteen.
Ilmoittautumisten ja osallistumismaksujen pitää olla järjestäjällä viim. 1.7. kuluvaa vuotta.Osallistumismaksu (185 euroa) menee jälleen minun kauttani eli rahat minun tililleni niin tilitän ne sitten keskitetysti järjestäjälle.
Pikaisia vastauksia odotellen,hyvää keväänjatketta kaikille.
paas lähettäen minul ilmoittautumiskaavake niin saaraan hommaa eteenpäin.
Terv. Reima
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cup 2009 Mylppy Tapahtumat 13 13.12.2009 16:44
Ladoga 2009 ilmoittautuminen myllis Tapahtumat 94 30.05.2009 03:57
Kausi 2009 tomikoo Tapahtumat 4 22.11.2008 22:01
Helsinki-Salehard 2009 J20 Tapahtumat 2 04.09.2008 13:35
Pro Modified 20?? Racingrabbit Maasturiprojektit 13 02.01.2008 20:20

Sivu luotu: 06:46 (GMT +2).