Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Baari-, olut-, ja juomakulttuuri > Viinit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Viinit Keskustelua viineistä

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 31.12.2002, 17:25
Lars:n Avatar
Lars Lars ei ole kirjautuneena
Humble Administrator
 
Rekisteröitynyt: 22.09.01
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 2.472
Blog Entries: 2
Perusasetus

Tärkeintä on että tulee hutikkaan, mutta oma maku ratkaisee. Itse pidän mahdollisimman aromittomista punaviineistä.

--
Lars
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 11:27 (GMT +2).