![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ton voi saada toteutettua jos saa navan takapuolelle levyn mikä ei pyöri navan kanssa
vaan on osa akselia. Tähän levyyn tai napaan ura vaikka 100mm säteellä ja reikä uran pohjalle ja siihen tulee ilma. Tiivitykset uran molemmin puolin ja sitte tietty vastapeluri reikä samalle säteelle, en tiä onnistuisko. Aika isotöinen. Mut värkkäily on kivaa Edittiä sen verran että rajattomasti pyörivissä kappaletavaranostureissa on jotain ton tapasta pylvään tyvessä. Kestävät aikansa hydrauliikan paineita, tosin voitelu on silloin "omasta takaa" Siellähän on näitä uria ainakin kuus kappaletta. Telakaivureiden ylä ja alavaunun välillä on kans ajohydrauliikkaa varten, kourankääntäjät jne.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? Viimeksi muokannut 88 : 27.01.2009 18:42 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ahtopaineen säätö | Tekniikka & Jutustelu | 95 | 05.02.2014 17:06 | |
| bj 45:n iskareiden säätö | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.08.2007 08:30 | |
| syöttöpumpun säätö BJ...s | turpolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.05.2007 20:53 |
| Ruiskutusennakon säätö | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.11.2006 10:17 |
| 2L-T naftapumpun säätö? | tyhmä | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.10.2005 16:40 |