Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 27.01.2009, 15:55
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Ton voi saada toteutettua jos saa navan takapuolelle levyn mikä ei pyöri navan kanssa
vaan on osa akselia. Tähän levyyn tai napaan ura vaikka 100mm säteellä ja reikä uran pohjalle
ja siihen tulee ilma. Tiivitykset uran molemmin puolin ja sitte tietty vastapeluri reikä
samalle säteelle, en tiä onnistuisko. Aika isotöinen. Mut värkkäily on kivaa

Edittiä sen verran että rajattomasti pyörivissä kappaletavaranostureissa on jotain ton tapasta
pylvään tyvessä. Kestävät aikansa hydrauliikan paineita, tosin voitelu on silloin "omasta takaa"
Siellähän on näitä uria ainakin kuus kappaletta. Telakaivureiden ylä ja alavaunun välillä
on kans ajohydrauliikkaa varten, kourankääntäjät jne.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?

Viimeksi muokannut 88 : 27.01.2009 18:42
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ahtopaineen säätö Tekniikka & Jutustelu 95 05.02.2014 17:06
bj 45:n iskareiden säätö Tekniikka & Jutustelu 0 09.08.2007 08:30
syöttöpumpun säätö BJ...s turpolaattori Tekniikka & Jutustelu 1 11.05.2007 20:53
Ruiskutusennakon säätö Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 6 09.11.2006 10:17
2L-T naftapumpun säätö? tyhmä Tekniikka & Jutustelu 1 06.10.2005 16:40


Sivu luotu: 03:57 (GMT +2).