Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.01.2009, 21:40
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

Mulla kävi näin:







Myöhemmän evoluution HackLock:eissa on käytetty paksumpi seinämäistä lukkoholkkia.


Ajettiin kyllä Raision kisoissa vielä toinen kierros,vaikka lukkoholkin palat oli perän pohjalla.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.01.2009, 21:42
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Vähän tuommoista jälkee oli omassakin booritukses holkki vaurion jälkeen, mutta ei noin pahasti. olis se vaan pitänyt arbbi ostaa kohta sen verran jo rahaa mennyt et olis arbin saanut.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.01.2009, 21:49
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤Offi-Osku¤ Näytä viesti
Vähän tuommoista jälkee oli omassakin booritukses holkki vaurion jälkeen, mutta ei noin pahasti. olis se vaan pitänyt arbbi ostaa kohta sen verran jo rahaa mennyt et olis arbin saanut.

Saman syyn takia minä siirryin yhden kisakauden jälkeen ARB:n tuotteisiin.Jouduin vaan päivittämään akselit samalla 413:n akseleiksi.

Hommaa taakse ARB ja muokkaa tuo holkkilukko etuperään.Kyllä se siellä kestää,kun ei pakilla revittele.Vetarin saat teetettyä Seppä Häkkisellä.

Suzukin original,KAM ja HackLock lukkojen heikkous on siinä,että takana lukkoholkin joutuu laittamaan lyhyemmän vetarin puolelle.Lyhyessä vetarissa on vähemmän kiertymisvaraa "sileällä" osalla.Kestäisi paremmin kun olisi pitemmän vetarin puolella.

Olen huomannut sen ilmiön ARB:n lukon kanssa,kun takana lyhemmät vetarit on aina booreista kiertyneitä ja pitemmät ei.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzuki sj413 pohjoisenpoika Tekniikka & Jutustelu 1 14.05.2008 18:17
m:suzuki sj413 Jukkis O/M/V Ajoneuvot 3 14.05.2008 10:33
M:Suzuki SJ413 AVO Trisi O/M/V Ajoneuvot 3 02.02.2008 20:19
M:Suzuki Sj413 LWB Jyki O/M/V Muut 0 03.08.2005 08:04
Suzuki Sj413 levyjarrut BeGe Tekniikka & Jutustelu 5 01.09.2004 18:23


Sivu luotu: 13:10 (GMT +2).