![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mulla kävi näin: Myöhemmän evoluution HackLock:eissa on käytetty paksumpi seinämäistä lukkoholkkia. Ajettiin kyllä Raision kisoissa vielä toinen kierros,vaikka lukkoholkin palat oli perän pohjalla.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Vähän tuommoista jälkee oli omassakin booritukses holkki vaurion jälkeen, mutta ei noin pahasti. olis se vaan pitänyt arbbi ostaa kohta sen verran jo rahaa mennyt et olis arbin saanut.
__________________
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Saman syyn takia minä siirryin yhden kisakauden jälkeen ARB:n tuotteisiin.Jouduin vaan päivittämään akselit samalla 413:n akseleiksi. Hommaa taakse ARB ja muokkaa tuo holkkilukko etuperään.Kyllä se siellä kestää,kun ei pakilla revittele.Vetarin saat teetettyä Seppä Häkkisellä. Suzukin original,KAM ja HackLock lukkojen heikkous on siinä,että takana lukkoholkin joutuu laittamaan lyhyemmän vetarin puolelle.Lyhyessä vetarissa on vähemmän kiertymisvaraa "sileällä" osalla.Kestäisi paremmin kun olisi pitemmän vetarin puolella. Olen huomannut sen ilmiön ARB:n lukon kanssa,kun takana lyhemmät vetarit on aina booreista kiertyneitä ja pitemmät ei. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| suzuki sj413 | pohjoisenpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2008 18:17 |
| m:suzuki sj413 | Jukkis | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.05.2008 10:33 |
| M:Suzuki SJ413 AVO | Trisi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.02.2008 20:19 |
| M:Suzuki Sj413 LWB | Jyki | O/M/V Muut | 0 | 03.08.2005 08:04 |
| Suzuki Sj413 levyjarrut | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.09.2004 18:23 |