![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
kukaan ei halua osta sen, se on halvin toimiva ja kilvissä oleva blazeri nettiautossa, ja siltikin ei menee, en mä viitti sitä ilmatteeksi antaa pois..
Se auto joka menee ensiksi niistä saa mennä, |
|
||||
|
||||
![]()
Pari kuvaa tältä päivältä.
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1199
|
||||
|
||||
![]() WOLLA! Metsässä hitsattu raidetanko. |
|
||||
|
||||
![]()
Jööpäjöö. 195e uus rairetanko..... ei oo pelkoo että ostaisin
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Niinkuin mä sanoin, ei saa toyota liikkeestä enää mitään varaosia alle sataa euroa!
Mä luulen että toyotan pääkontorissa on semmonen politiikka että ne halua pois vanhat toyotat liikkeestä, että ne saa enemmän uudet autot myytyä. Siksi ne laittaa niin korkeat hinnat että se ei kannatais laittaa vanhat autot kuntoon.. Tai mistä ne muuten saa tommosia hintoja? Ei nyt ihan vakio kulutusosa sa maksaa parisataa euroa. |
|
|||
|
|||
![]() Tällaiset "rakentelu"kuvat vois jättää julkaisemattaWOLLA! Metsässä hitsattu raidetanko.[/quote] Eipä kannatais tuollakaan liikenteeseen mennä ![]() ![]() Inhorealisti |
|
||||
|
||||
![]()
WOLLA!
Metsässä hitsattu raidetanko.[/quote] Eipä kannatais tuollakaan liikenteeseen mennä ![]() ![]() Inhorealisti[/QUOTE] Olisitko itse ottannut autotrailerin sinne metsään, vai miten sä olisit ottannut se auto pois paikalta? |
|
||||
|
||||
![]()
juu ei ole tosiaankaan liikenteessä ajettu muutaku mettästä kotipihaan. ja sekin väli max 40kmh.
ja olis tosiaan ollu hankala saada sinne traileri mihin se hajos... Eikä ollu helppo hitsata kun agrekaatti just senverran pieni että ainakun sai puikon palamaan ni lopetti virran antamisen.... tuskin olis kukaan tuon parempaa jälkee saanu aikaseks Ei me nyt aivan idiootteja olla kummiskaan! Viimeksi muokannut j1s : 26.01.2009 23:16 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HALLOO! MIKKELIN SEUDUN OFFARIT !!!! | pyykkipoeka | Chit-Chat | 103 | 23.12.2016 19:12 |
Lappeenrannan seudun offarit? | Repro | Tapahtumat | 582 | 13.05.2014 17:55 |
Mikkelin seudun offarit | V-P | Chit-Chat | 2 | 15.05.2013 20:31 |
pk-seudun offarit perjantaina | Tapahtumat | 2 | 26.05.2006 07:28 | |
PK-seudun offarit Ry:n mietintä kokous 17.6 | Nerd-O | Tapahtumat | 81 | 22.06.2005 23:38 |