![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ikävä kyllä tosissaan ovat! tunnen muutaman nummelasta. ajanut lujiten korkeimmalla eniten suurimmalla parhaiten yhdellä pyörällä (jos joku kahdella) keulinu 300 km/h mopo kulki 120 kevari 190 ynm. ynm. ja kaverien IKÄ 17 VUOTTA!!!!!!!!!!!!!!! vähä aikaa hauska kuunnella siis tosi vähä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
Enempää ei pysty lukemaan, alkaa myötä häpeä ahdistamaan. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Voi jessus sentään. Kyllä pikkusen naurattaa mutta melkeen jo itkettääkin
![]()
__________________
Ei kaikki ole romua mikä on ruosteessa ! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Yksi tuon palstan kirjoittajista vaikuttaa mitsufoorumilla. Kertoili siellä että kaikki jotka haluavat kirjoittaa juttuja kieli poskella, ovat tervetulleita. Ihan pelkällä läpällä kirjoittelevat noita juttuja. Pientä vittuilua tuunaus-foorumeita kohtaan.
![]() ...serkun kutomat 6-pistevyöt... ![]()
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#5
|
|||
|
|||
![]() ..joo..
..osan porukasta tietäen ois parempi vaan ku imis tuttipulloa äiskän sylkyssä.. Tokihan oma typeryys on hyvä naamioida huumoriksi.onhan noita vastaavia moniakin,vähän kulahtanutta läppää jo.onneksi on täyspäisiäkin autoharrastajia jäljellä vielä..jos sitäkään puuhaa voi ylipäänsä järkeväks sanoa .
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
emmä tie onko multa menny jotain ohitte, mutta kuulostaa jollain lailla aika rankasti perse edellä puuhun kiipeemiseltä vw 1.8t ja ALMERA moottorinohjaus?!? tai no, ehkä tämä on normaali toimenpide 4m korkeessa monsteri-takavetohilussa...
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
lainausta:
joo eli voisin kertoo vähän tosta mun prokkiksesta. ooppelin kadet on kyseessä vuosimallia 72 voimaa tulee 1.1 litrasesta nelosesta. mul on kotona jo valmiiksi ooppeliin turpo se on jostain catepillarista eli se on aika iso. kaveri sano että tolla vois saada jonkun 500 hevosta irti mitä mieltä te ootte ? sit ajattelin kans laittaa nossit tohon jonku sellasen +100 hv sarjan. Voi kyllä ruveta jättämään raitaa kun saan ton turpon kiinni sanokaa jos teil on jotain ideoita tai jotain sellasta te kuitenkin ootte tosi auto harrastajia ja varmaan tiiätte enemmän laitan kuvia heti kun tiiän miten ne lisätään santikko: oottekos pojt oikeesti miettinyt millai 1.1 pakopaineet riittää pyörittämään n. 6.0 työkonedieselin turboa? veikkaisin että tossa ko.pillarin turbossa pakopesän a/r on jtn vaivaset 1.3, mitä ei saa kunnola pelaamaan edes 4.0 ha-dieselissä, ja bensakoneisen ahtimessahan tulee olla kompurapuoli se isompi eikä pakopuoli? ja siipikoot on mahottomat. ja pikkujuttujahan nää on, mutta eikös tuo opelin 1.1 oo tappikone ja kaikkee? alakerran maksimi kestävyydeks UUSILLA laakereilla veikkaisin 200hp, järkevällä kaasunkäytöllä. kannesta en ees sano mitään santikko kysyin tänään kaveriltani joka on lukenut autoasentajaksi (eli ammattimies kyseessä) että paljonko tuosta saisi tehoa ? Kaveri sanoi että kyllä tuolla turbolla saa helposti lähemmäs 400 hevosta tuosta koneesta.. että kyllä luulen että kaveri tietää aikas hyvin mitä tuosta voi saada tehoa.
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |