![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Auton katsastushinnat!Jumalauta 92€!!!VOI SAATANAN VITTU!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Yep, 89eur kiiiiitosh!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Njääh, mullapa maksokii 125€ ku joutu näyttää uudelleen. Köyhästä se vaan tuntuu kalliilta :/
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
vitun yt neuvottelut..vitun vittu...ens viikolla saa
tietää lisää...perkele
|
||||
|
||||
![]()
Suoraan sanottuna vit***taa kaikki.
-Syyskuusta asti lomautettuna -Ainainen rahapula -Auto pitäis katsastaa. Sikakallis -Tuulilasi pitää sitä ennen vaihtaa. Kallis sekin on köyhälle. Opelin liikkeessä vain 750eur=) Saa sen onneks halvemmalla. ja viellä vit**taa sen takia kun vit*taa... |
|
||||
|
||||
![]()
Perkeleenmoinen rykiminen. Melkein joka jätkä ryki meidän komppaniassa ja parin päivän jälkeen tarttui minuunkin, nyt ryitty kohta viikko. Ärsyttävää kun yrittää nukkua eikä tämä kyllä mitään herkkua ole hereilläkään ollessa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Juu meillä loppuu kanssa koko paska ja kaikki katuja mittaan.
Meillä loppu yyteet viime maanantaina (12.1) ja heti tiistaina ruvettiin jakaan lopputilejä. Itse sain vasta eilen (20.1) lopputililapun kun olivat pistäneet ensinmäiseen yritykseen väärän taloon tulo päivän. Ja niillä meni viikko etsiessä oikeaa ![]() Kun toden näkösesti työt loppuu kesäkuussa ja mun irtisanomis aika on kuusi kuukautta.
|
|||
|
|||
![]()
yövuorossa ja hommaa nii perhanasti että 23:00 asti istunu koneella ja lukenu tätä palstaa! alkaa ollee kaikki jo kohta luettu
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tänään oli viimenen työpäivä tossa paskassa ![]() Tossa paikassa eri omistajilla olen ollu töissä vuodesta 1982. Nyt pidetään loput lomat pois ja harjoitelaan uutta virkaa varten eli ajattelin ryhtyä sosiaalisesti työrajoiteiseksi. Siispä päätäyteen karhua. ![]() Ja heinäkuu reenataan maksaa että kestää ton uuden toimen. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Önnönnöö, jotai jarruletkuja ja niveliä
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tappaja tauti ei päästä otteestaan.Tätä helvettiä o kärsitty jo viikko ja loppua ei näy @£$*\§!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mä oon sunnuntaista asti maannu kotona. Kurkku kipee, hyvin vähän kuumetta ja hyvin vähän räkää, mut ei vaan kertakaikkiaan jaksa tehä mitään. Syöminenki hengästyttää...
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tikkurilan autokatsastus 91€ |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Pikkuisen tai aika paljonkin nyppii eräs operaattori.... |
|
||||
|
||||
![]()
Swiddu!!!!! YT-neuvottelut käyntiin....... jee jee
![]() Ens viikolla vasta kuulee tarkempia ehdotuksia ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
+EXTRANA metalli liitto "jaksotti" ihan mukavasti . . . . . ps.odotin sitä lopun uutista 8.5v =) ja olipa tuo irtisanomisaika kultainen varsinkin rover panssaroinnin kanssa! oli kiva sanoa pomolle OMIA töitä tehdessä että ei kiinnosta työt sain jo lopputilin mitäs siihen??? =) OTTAKAAPA OIKEIN MUUTKIN POSITIIVINEN ASENNE VAIKKA HARMILLISTAHAN SE ON |
|
||||
|
||||
![]()
Paikat on niin perkeleen kipeet ja paleltaa. Ei taida tulla vielä huomennakaan töistä mitään. ottaa päähän tämmönen makoilu kun ei oikeen voi muuta tehdä kuin surffata ja kattoo telkkaria.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |