![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Lainaus:
![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Häviää vaan projektin idea kun on kolmesivua kattokorotuksesta leukailua.
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#3
|
|||
|
|||
![]() Roope huoltoautoksi??
Vähän OT, mutta saako Troopperin muka huoltoautoksi?
Kaverin vastaava aikomus tyrmättiin konttorilla kertalaakista, syy: omamassa 160Kg liian pieni?? no.. onneksi siitä kajahti kone ennen seuraavaa dieselveron eräpäivää... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jos se 160kg on kiinni niin äkkiä ne huoltoautovermeet sen verran painaaa.
Sitte kaaret, panssareita, kompura ruoppaa ja kuraa koeajo lenkeiltä, nou roplem. En tiä autttaako konttorilla, muttta omamasssa nousee helpolla, ja sit viel valkkaa paksun katsastumiehen ja ei kun puntarille.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tuohon levyjarrulliseen perään ei taida saada kuin aussielockerin.
Välitys taitaa olla eri kuin rumpujarrullisessa, 4.55 4.56 Ainakin netistä katsottuna... Noista puskureista olisin edelleen kiinostunut... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
isuzun levyjarrulliseen perään löytyy arb:ilta lukkoa
itse olen sellaista aina halunnut mutta ei lompakko kestä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
puskurit saa ku ostat koko auton
![]() ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ei se ole mitään keinotekoista jos esim. panssareilla, vinsseillä ja työkaluilla paino nousee. Just eilen leimasin LJ:n huoltoautoksi ja se on alunperin alle 1800kg. Lueskelin myös katsastuskonttorilla olevaa AKEn ohjetta jossa kerrottiin että esim autoon kiinnitetyt lisäpainot ovat "keinotekoisia" ja siksi kiellettyjä. Ohjeessa nimenomaan kerrottiin että omaa massa voi siis kasvattaa.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Jaa.Ei kyllä täällä Forssassa sais ikinä alle 1800kg painavaa maasturia huoltoautoks,mutta eipä täällä mitään muutakaan saa saa ilman kauheeta tappelua leimattua
![]()
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oman (Entisen)troopperin leimasin huoltoautos,penkit pois vararinkula kyytiin tankki täytee,ja laatikot ym.ni johan kelpas ei ollut kenelläkään nokankoputtamista.. Ps.On muuten törkeen "hieno" toi paavin kuskaus koppi
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään BJ-40 modi kilpuri, ei myynnissä!! | Eskimo | O/M/V Ajoneuvot | 32 | 23.06.2011 20:18 |
pro-modi auton tunnistus | Jii-Jii | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 30.06.2007 08:50 |
M.Pro-modi Range | Masi | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 28.10.2006 09:13 |
Pro - Modi kilpailijat 2006? | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 30.11.2005 22:30 | |
Pro Modi suzuki Norjasta | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 21.04.2005 16:51 |