![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Mistä se turbiini taikoo siinä välissä niitä kolminkertaisia vääntömomentteja?
Toki kierroksia pudottamalla eli luistamalla pienellä pyörimisnopeudella hetkellisesti voinee vääntö kasvaa. Ei taida kuitenkaan moottorin maksimivääntö kytkimellä ylittyä missään tapauksessa turbiinin luistaessa. Maksimivääntö on monesti parin tuhannen kierroksen tuntumassa perus dieseleissä. Niillä kierroksilla missä turbiini luistaa eli muuntaa momenttia(?) ollaan kaukana max. väännöstä. Siis äkikseltään tunnostaisi kytkimen kestävän turbaanin kanssa siinä missä ilmankin. Pikkasen hakusalla sen mööpelin toiminta...tunnustettava...
__________________
- eskimo kaenuusta |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään th-700 turbiini | Nutti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 13.09.2008 16:39 |
Manuaaliaski ja turbiini | Tekniikka & Jutustelu | 80 | 05.01.2007 08:23 | |
MYYTY :) Th 350 4wd+ turbiini | Rytari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.06.2006 21:55 |
O: Turbiini | SoSo | O/M/V Muut | 0 | 21.01.2005 20:46 |
o:Lyhyt TH 700+turbiini | Juksi | O/M/V Muut | 0 | 20.04.2004 07:19 |