Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 09.01.2009, 07:24
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Minä mistään mitään tiedä,mutta tapani mukaan kommentoisin kuitenkin.

Eli jos tarvitaan vetovoimaa,joka on mekaanista,niin miksi tehdä ensin mekaanisesta liikkeestä(moottori),sähköä(laturi),jonka jälkeen hydraulipainetta(pumppu),ja muuttaa se taas mekaaniseksi(moottori).?

Eli ko.systeemi olisi vielä huononnettu versio sähkövinssistä.Ellei omista jotakuinkin 1000 amppeerin laturia.
Niin kommentoidaan sitten; miksiköhän esim: Kuorma-autoissa ei sitten kaikki toimi sähköllä, mietippä sitä...
Siis useissa on sähköllä toimiva hydraulipumppu tai mekaaninen pumppu (tätä enemmän)
Sähkötoimiseen hydraulipumppuun on menty sen toimintavarmuuden vuoksi ja jos auto ei esim. käy ollenkaan saadaan saadaan pumppu toimimaan akkujen voimalla.

Jos et ymmärtänyt tai jos haluat lissää kommentoida voin valaista asiaa lisää ja jatkaa tätäkin kommenttia, miksi näin tai miksi tähän ratkaisuun on päädytty.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Milemarker 12000 hydraulivinssi Micked O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 23.10.2007 20:04
M. hydraulivinssi MileMarker ( 9500lbs) ben O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 27.02.2007 07:12
M:Hydraulivinssi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 25.02.2007 20:29
M:Hydraulivinssi Traveler O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 13.02.2006 18:35
Hydraulivinssi Killman Tekniikka & Jutustelu 16 19.02.2005 09:42


Sivu luotu: 23:15 (GMT +2).