![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ...Hahmottelua... Läppärunko varmaan tulee muuttumaan tuohon "imukotelon" keskelle (tuon valkoisen nastan kohdalle) osoittamaan suoraan turbiinin torvea.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
etkös sie välijäähytintä laita sitten ollenkaan siihen?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() ...
No meinattii mennä alkuun ilman.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() ...
mut suunnitelmathan voi aina muuttua, niiku täs rojektis nyt on välil päässy käymää...
|
#5
|
||||
|
||||
![]() ...
No nyt on megaruutta tilattu.
Pitäs hankkia valmiiks noi suorasytyn kilkkeet. Mitäs hyviä vaihtoehtoja olis tarjolla, kertokee viisaammat... Pitäs tietyst olla hyvä ja halpa. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tere. Voisikko sanoa, mitä eroa noilla Dished/Domed männillä on käytännön kanssa? Jos oon oikein ymmärtänyt niin ne tarkoittaa tuota männän lakea, eli toisessa on kupera ja toisessa taas kovera yläpinta. Mitä noilla on niinku eroa käytössä? Sulla on sama kone ku mulla ja mä tilasin viime kesänä tollasen uudelleen rakennussarjan "whit dished pistons"
Viimeksi muokannut härski : 16.01.2009 01:26 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Poraus: 92mm Isku: 89mm Vakiomäntä: (PATO80) Tähän männäksi "dome top. Kantta voi viilata 2mm. Kansi silloin käypänen 85- lohkoon. 82.4-84.7, 22R/22REC: Poraus: 92mm Isku: 89mm Vakiomäntä: (PATO80) Tähän suositellaan "dome top -mäntää. Kantta voi viilata 2mm, jolloin käypänen 85- lohkoon. 84.8-95, 22R/RE/REC: Poraus: 92mm Isku: 89mm Vakiomäntä: (PATO80L) Tähän suositellaan "flat-top -mäntää. 2mm ohkasempi kansi verraten aikasempiin malleihin Antaa enemmi puristuksia, mut tarvii säädettävän nokkapyörän, jotta saa ajotuksen kohallee. Ja noi tiedot kaivelin aikonaan intterin netistä... Tuo domed -mäntä on mielestäni sillo ku kansi on tuo uusimpaan 85- eteenpäin ku kannen palotila on "päärynän" muotoinen. Vanhemmeissa, niiku tämä mun mylly on pyöreä palotila. Viimeksi muokannut leivinuuni : 16.01.2009 08:04 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.vpv-motorracing.com/ http://www.bosch-motorsport.de/conte.../html/2847.htm Tai sitten sovitat sinne tämmöset, koska näitä olisi saatavana sopivaan hintaan ![]() http://www.advancebmwparts.com/bmw-ignition-coil.html |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Puolaksi ei kannata laittaa sellaista josta on lähtö kaikille neljälle tulpalle koska ei riitä kipinät, sanoi iso mies maalta.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
RJ70 vaihdeloota | leivinuuni | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.08.2008 10:43 |
M: Patrollin turbo kone,jarrusatuloita,turbo osia. | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 24.05.2007 12:34 |
m/ TURBO bmw projekti | talli-paallikko | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 17.03.2007 15:18 |
RJ70 peltipakosarjaa.. | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 17.05.2005 08:10 |
O: Rj70 | Ykä | O/M/V Muut | 0 | 27.02.2004 10:37 |