![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Näin mä vähän epäilin ku auton muotoja katselin, mutta olen ennenkin erehtynyt niin en viitsinyt arvata. Auto on bongattu yhdellä romuttamolla ja oli niin hyvin maahan uponneet renkaat, et epäilisin auton viettäneen siellä aikaa muutamia vuosia.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jummijammi! Tuossa 4 aikaan Laitilassa oli kaamea offipelien vaellus, trailerin päällä punainen suzuki ja veturina disco??? Olivat kääntymässä turkuun päin, sitten hetki myöhemmin sininen lavamalliksi pätkitty hoojii.
|
||||
|
||||
![]()
Mikäli HJ:ssä oli pystyputki niin todennäköisesti se oli täältäpäin yhden tutun.
|
||||
|
||||
![]()
Alkoi olla sen verran hämää ja nopeat liikkeet etten ehtinyt huomaamaan mitn pystäriä, mut ei noit ny niin kauheen montaa voi olla liikkeellä.
|
|||
|
|||
![]() huonot ajokelit e-suomessakin näköjään
bongattu safarikattotelineellä ja muilla heebeleillä varusteltu (land rover??) offariauton näköinen kapistus aamutv yle ykkösellä asken...oliko pysäyttänyt auttamaan tieltä suistunutta tai jotain?
aamun säälähetyksessä oli siinä sääkameran kuvassa, huomasiko joku. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Savonlinnan kupeessa kerimäellä on yhdellä muurarilla musta hummeri. Iso on laite mutta tekeekö sillä mitään? Saako sillä etes p****a?? |
|
|||
|
|||
![]()
Bongattu eilen klo. 24 mais kurikassa vanhalla tiellä keskustaan päin menossa musta korotettu hj-60/61 ei kerenny nähä kunnolla mut näytti olevan ainaki jokku 35" pyörät alla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nimim. BJV-8 bongattu mutta VASTA Tallinnassa!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sama mies bongattu puhelimitse Tallinnan laivalta viime yönä klo 02...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli päivällä 6x6 volvo vastaan 7-tiellä Ruotsinpyhään kohdalla. näytti äkkiä aika vakiolta olisko ollu peräti lapikkaat alla?
|
|||
|
|||
![]()
Pikkumyy bongattu kahden herrasmiehen seurassa H.linnan ABCllä eilen aamulla.Kaippa mä olin ihan pihalla ku vasta pihalla tajusin että missä olin nähny nimimerkin "Pikkumyy"...
|
|
|||
|
|||
![]()
juu abc:llä oltiin aamulla ysin aikaan..
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Joskus tos muutama viikko takaperin tuli tampereella hällän kellarissa bongattua joku uljas rangemies jonka nimimerkkiä en kylläkään enää muista
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kukas ajeli Kokkolassa mustalla pätkä-patrollilla, SOA näky olevan ja jotku 35" renkaat, tuossa maanantaina? Meni melkeen meidän talon vierestä ~15.00 ja sit puolta tuntii myöhemmin näky menevän kälviän ohi kannukseen päin, ite patsastelin siellä Herlevien tallin pihalla ja ihan miehekäs rengasmelu kuulu lähtevän patusta
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Joku ajeli 6x6 Volvolla Savonlinnasta Kerimäelle päin,..Liekkö Juukaan menossa?Volvo oli harmaa,umpikoppimallia,ja kuomukärri perässä.Kertakaikkiaan kaunis Auto :-D
|
|
|||
|
|||
![]()
Tomin runneri.Just tämän Tomin hiluxin vinssiapinana olin eilen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Pongattu panelian keskustassa musta gmc jimmy. Liekö palstalaisia? Ite kurvailin jäteauton kans edessä.
|
||||
|
||||
![]()
bongattu porissa tokmannin vierestä porhaltamassa tummanvihree G-mese, ainaski isot kummit oli ja korotustakin näytti olevan. Kuka tunnustaa?
|
|
||||
|
||||
![]()
Bongattu turussa punanen BJ (helvetin) isoilla kumeilla kuka?
?
|
||||
|
||||
![]()
Tänään ajo Loimaalla kirkkaankeltainen BJ-75, vinssi nokalla, ja isot (33-35) kummit alla...
Katolla oli työvaloja, ja "pässinkives"majakat... Kenen lienee???
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Tais olla perhe Siitonen Korsosta joulureissussa. Matkailuauto... =)
|
|
|||
|
|||
![]()
kukas kruisailee tuusulassa valkoisella offivarustellulla läjällä? Yleensä tulee osuttua Shellin iiikenne ympyrässä kohdilleen.
|
![]() |
Luokat |
bongauksia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |