Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 31.12.2008, 16:33
vesku.r:n Avatar
vesku.r vesku.r ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.06.05
Sijainti: Ylämylly
Viestit: 433
Perusasetus

Painin saman ongelman kanssa eli kerro jos kokeilet detroittia. Hyllyssä on tt ja locker ja päätä saa raapia ihmeissään että kumman laittaa. Mietin vain että ongelmaksi tulee metsäkäytössä murrosten kesto. Ei voi löysätä lukkoa pakilla tai linkussa ollessa. Nyt alkoi jo paukuttaa toinen avoimella kun hiukan 34 antoi enemmän kierroksia auto tosin on RRC joka ei ole kestävimmän maineessa. Detroit takana taas on aih metsässä liukkaalla noita puuhun nojailuja muutoin sitä ei huomaa. Ehkä sittenkin se TT olis parempi?
__________________
1988 RRC 3,5 litre EFI
www.maastoautotarvike.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Pajeroon etulukko? misku O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 19.09.2006 19:46
HJ:n Etulukko Tekniikka & Jutustelu 1 25.07.2005 12:25
Etulukko vai ei? Micke Tekniikka & Jutustelu 10 23.12.2003 13:32
Jatkuva erektio MäIte Bees & Honey 0 19.05.2002 19:10
Tupakan jatkuva syyttely on lopetettava! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 15:56


Sivu luotu: 06:03 (GMT +2).