Tai no en tiedä sitten onko tuossa BJ:ssä sellainen ominaisuus että kun mutkassa ajaa töyssyyn niin se oikaisee ohjauksen, vaikka ratti pysyy samassa asennossa. Ja ohjaus on muutenkin mielenkiintoinen tuossa, hallin pihasta kun lähtee niin ensin näyttää siltä että nyt mennään suoraan risteyksestä yli, sittn se alkaa kääntyä niin sitten ollaankin menossa takaisin hallin pihaan ojan ja pomon perunamaan yli.
Niin ei noita tatsuneita/nissaneita hirveästi enää ole. Pari kolme oli yhteenaikaan myynnissä. Ja on tällä kylällä yksi samanlainen laite, paitsi se on hopea ja perässä lukee Nissan, eikä sitä ole mitenkään erityisemmin tuunattu.
Mutta oon kyllä ollut tuohon tyytyväinen, kun ei tuossa ole ollut kovin montaa liikkumista estäviä vikoja. Hehkut pimeni kerran ja kerran laturin kiinnikepultit tippu matkan varrelle sekä kerran särky ohjaustehostimen letku, kun piti kokeilla ex-muijan kanssa että kumpi reitti on nopeampi se ajoi päällystetietä pitkin ja mie ajoin entistä kärrypolkua. Tuli sitten ajettua aika syvään lätäkköön kahdeksaakymppiä niin vissiin kone heilahti niin paljon että laturin hihnapyörän ropeli otti tehostimen putkeen kiinni. No minä kerkesin ensiksi määränpäähän otti vaan päähän kun tehostin ei toiminut, oli muuten punominen sen jälkeen että sai rattia käännettyä.
|