![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() PatukkaEka viesti tänne. Joo ja asiaan, eli tulipa hommattua vm-83 pätkä 3,3 vapari 2+3 paku. Eka neliveto mulle, kaippa tuolla jotain tekee? Hyvin tuntuu ainaki pelaavan??
|
||||
|
||||
![]()
Patruuna, vm-85, 3.3D. Rekist. maastopakettiautoksi henkilöluvuin 1+1+5, eli 7-hengen paku...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Veljen kanssa porukassa hommattiin 88 pitkäpatukka. Pakko ostos kun ilmaiseksi sai
![]() Automatti lukot sököt mut ne laitettu jumiin päälle. 6syl vaparikone. Hyvässä kunnossa kun vuoden seisomisen jälkeen lähti kerta hehkutuksen jälkeen käyntiin eikä edes paljoo voima savua näkyny. Maantie vehjettä ei tästä tule eikä muutenkan rahalla rakenneta. Kun kuitenkaan ei ihan joka viikko metsässä ulkoiluteta ko autoa. Ja jos jollain olis halvalla myydä sisäilman puhaltimen moottoria niin tarjouksia. Ja sit myös kuskin oveen ikkunannostimen tarviis. Saa tarjota. Paremmat renkaat pitää jostain hommata. Jos jollain olis halpoja parinsadan euron renkaita niin saa myös tarjota. |
|
||||
|
||||
![]() nyt mulla
nyt mulla ja räplätty jonkin verran...38 pyörillä
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bensan hinta... (Eli tähän sitä on tultu) | Jani E | Chit-Chat | 12 | 03.05.2007 05:48 |
KAIKKI JEEPIN OMISTAJAT!!! | Tumppi_77 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 17.02.2005 14:56 |
Kaikki brittipiiraan omistajat - HOI ! | Tapsa_ja_Dumbo | Linkit | 4 | 11.09.2004 09:20 |
Myös tähän kesään kuuluu ukkonen! | Laskos | This And That | 6 | 14.06.2004 21:37 |
Ja puhaltakaapas oikein kunnolla tähän pilliin | Elmo | Jokes | 0 | 26.11.2002 01:06 |