Kyllä voi hyvinkin olla FSD-boxi, jos se kerran vanha on. Se Stanadynen boxi ei ikinä oo ollu mikään menestystarina, nykyään saa huomattavasti parempaa tarvikeosaa tilalle, hintaa n.300€. FSD-boxi voi hajota niin monella eri tavalla, voi just alkuun esiintyä nykimistä/satunnaista sammuilua, tai sitten se menee kertalaakista (niinkun mulla, kone sekos aivan totaalisesti). Ainakin kannattais kokeilla jollain toisella lootalla häviääkö oireet.
Siirtopumppun toimimattomuus aiheuttaa kanssa nykimistä/sammuilua, tosin noikin on hieman yksilöllisiä, jotkut ei lähde edes käyntiin ja toiset toimii normaaliajossa ok, vasta täyskaasulla kiukuttelee. Suburbaneissa/pick-upeissa ainakin siirtopumppu toimii öljynpaineanturin kautta, vanista en oo ihan varma. Jotenkin olis semmonen muistikuva että sitä ohjattais jotenkin muuten... Se että siirtopumppu nakuttaa ei takaa vielä mitn, pitäis mitata paineet. Onko vanissa samanlainen polttoainesuodatin kun esim. Subbarissa? Ilmaruuvi kannen päällä? Jos on niin helppo testi: kone käyntiin, ilmaruuvi auki. Naftaa pitäis tulla suht reilusti, auto ei saa sammua (väh. 30sek käyttö). Öljynpaineanturi on kansien välissä kuskin puolella, vaatii melkosen pitkän hylsyn että saa pois..

Muistaaseni 27mm.
Laitappa toi kysymys tonne:
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=117624 Eiköhän tuolta rupee apua löytymään, ties vaikka jollain olis osiakin jemmassa

. On OD:lla erikseen toi 6.5td vanien keskusteluketju, voi kysästä myös sieltäkin..