![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Subject: Logiikka Jänis näki tutun oravan metsässä ja kysyi: - Tiedätkös muuten mitä on logiikka? - En tiedä. - No onko sinulla tulitikkuja? - Joo, on. - Sitten varmasti tupakoit. - Joo, tupakoin. - Sitten juot varmasti viinaakin. - Joo, juon viinaa. - Ja käyt naisissa? - Jep. - No niin, tuollaista on logiikka. Orava lähti iloisena pois uuden tietonsa kanssa, kun hän näki karhun. - Hei karhu, onko sinulla tulitikkuja? - Ei ole. - Hyi! homo! huusi orava.
|
|
|
|||
|
|||
|
Suhteellisuudentajua
Kaks tenunenää,Arska ja Reiska istuskelivat sillan alla tarinoiden Arska kysyi Reiskalta:-Ymmärhätshä Reiska thost suhtheellisuden thajust mithää? -No e, vastas Reiska.-No kato, aloitti Arska:-Jos shä työnnät nenäs mun persheesee,ni sillonha meil molemmil on nenä persheessä,mut suhteelliseshthi vaan mul on paremi olla -No nyt mä ymmärhän,tokas Reiska ja jatkoi:-Kyl shä olet Arska viisas miesh,otehtaas shille. |
|
|
||||
|
||||
|
Tuollaisen jutun bongasin hetki sitten lehdestä:
Kävin eilen Prismassa ostamassa 20 kg säkillisen Sertiä koiralleni. Kassajonossa nainen takanani kysyi omistanko koiran. Mitä hemmettiä ihminen oikein kuvitteli, elefanttiko minulla olisi kotona? Päätin piristää tylsää elämääni. Kerroin naiselle, että ei, minulla ei ole koiraa vaan olen päättänyt aloittaa uudelleen Serti-dieetin. Lisäsin, että se ei ehkä ole hyvä idea koska edellisellä kerralla päädyin sairaalaan, mutta toisaalta olin laihtunut 25 kiloa siihen mennessä kun heräsin teho-osastolta tippa molemissa käsissä ja letku jokaisessa reiässä mitä kropasta löytyy. Kerroin naiselle että dieetti toimii niin että tungetaan taskut täyteen Sertiä, ja aina kun näläntunne yllättää heitetään pari kikanaa suuhun. Serti on täydellisen tasapainoista ravintoa, joten ruokavalio toimii oikein hyvin. (Tässä vaiheessa koko kassajono kuunteli korvat hörössä.) Nainen kysyi aivan kauhistuneena olinko joutunut teho-osastolle koska olin saanut myrkytyksen koiranruuasta. Vastasin etten suinkaan; olin astunut varomattomasti ajoradalle nuuhkiakseni söpön kultaisen noutajan persuksia ja auto ajoi meidän molempien yli. Edessäni jonottanut punakka kaveri nauroi niin kovaa että olin aivan varma, että hän saa sydärin. Myymälänjohtaja kutsuttiin paikalle ja sain porttikiellon Prismaan. Viimeksi muokannut PikkuMyy : 14.01.2009 13:06 |
|
|
||||
|
||||
|
HEI NAAPURI
onko sinulla kotona joku "nariseva" laite? voisitko rasvata sitä sillä se kuuluu aika selvästi on (kuulunut jo 2 viikkoa !!) KIITOS Varmaan meidän eukko. On sitä aikanaa rasvattukin, ei auttanut...
|
||||
|
||||
|
Järvestä löytyi hukkunut
somali 100 kiloa kettinkiä ympärillään, poliisi kirjasi raporttiin: Mokkakikkeli yritti varastaa enemmän kuin jaksoi uimalla viedä. **************** Opettaja piti koulussa seksivalistusta ja näytti peniksen kuvaa. Pikku-Kalle jatkoi: Isillä on 2 tollasta. Pienemmällä se pissaa ja isolla pesee äidin hampaat. |
|
|
||||
|
||||
|
Tansseissa Poika ja tyttö tutustui toisiinsa ja kättelivät, sekä esittelivät itsensä. Tyttö sanoi ensin, Mäen Anna. Poika vastasi, Kylmäsen Usko.
Kustantajan hylkäämiä lastenkirjoja... 1. Sinä olet erilainen, ja se ei ole hyvästä 2. Poika joka kuoli syötyään liikaa kasviksia 3. Isin uusi vaimo "Reijo" 4. Vasaroita, ruuvimeisseleitä ja saksia: "Minä-osaan-kirja" 5. Lasten opas erämaavaellukseen 6. Katja oli niin paha tyttö, että äiti lakkasi rakastamasta häntä 7. Nuuskija Niko ja korkean voltin aita 8. Kaikki kissat menevät helvettiin 9. Pikku Pekka, joka näpisteli 10. Jotkut kissanpennut osaavat lentää 11. Nyt riitti: Pistän sinut adoptointiin 12. Ukki saa arkun 13. Maaginen maailma hylätyn jääkaapin sisällä 14. Karvinen saa kissaleukemian 15. Etsi piilopaikka -kirja ihmisen anatomiasta 16. Tuntemattomilla on parhaat karkit 17. Valitus, potkiminen ja itku -tie siihen mitä haluat 18. Sinä olit vahinko 19. Asioita joita rikkailla kersoilla on -mutta sinulla ei 20. Pam! Siinä menee hamsteri, ja muita kivoja mikroleikkejä 21. Painajaisesi ovat oikeasti totta 22. Mihin sinä haluaisit hautapaikan? 23. Kananmunia, vessapaperia ja sinun koulusi 24. Mikseivät Herra Haarukka ja Rouva Pistorasia voi olla ystäviä? 25. Paikkoja, minne isi ja äiti piilottavat kivoja asioita 26. Isi juo, koska sinä itket 27. Yllätys altaan pohjalla 28. Sormet on luotu koskettelua varten 29. 101 Kivaa peliä, joita pelata tiellä 30. Et voi sille mitään, jos olet tyhmä 31. Kiusaajat ansaitsevat kuolla 32. Äidillä on UUSI vauva jota rakastaa
|
||||
|
||||
|
Tuhkimo käveleskeli mettätiellä kunnes kohtasi 4 piippalakkipäistä pikkumiestä , no tuhkimo kysyi heiltä että keitäs te ootte? mihin pikkumiehet vastasi että me ollaan seittemän kääpiötä. No tuhkimo siihen tuumas sitten että eihän teitä oo ku neljä niin kääpiöt vastas että niinpä , nykyään sitä vähennetään porukkaa joka paikasta..
|
|
|
||||
|
||||
|
L:liä ja kukkia, vai mitä se olikaan kun taas kevään ylioppilastytyöt toivookaan saavansa...
|
|
|
||||
|
||||
|
-Kuka tahansa voi väittää olevansa Wilson Kirwa.
![]() Lainaus:
Noo mutta onhan KingKongiki tehty uuestaa erilailla Ihan pakko puuttua
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maailman luotetuimat autot | legro | Chit-Chat | 3 | 24.11.2007 11:00 |
| Maailman asiallisin taikuri! | Palex | Chit-Chat | 4 | 08.03.2007 18:36 |
| Miesten maailman vertailu... | h-a-r-z-a | Chit-Chat | 1 | 28.04.2006 18:22 |
| Maailman nopein nallekarkki | H@nde | Chit-Chat | 5 | 04.03.2005 18:31 |
| Talma maailman kartalle. | MakeH | Linkit | 3 | 13.02.2005 11:04 |