![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Aihe: Kauppa se on mikä kannattaa!!! Pikku-Kallen kotona käy säännöllisesti äidin rakastaja sillä aikaa, kun isä puskee töitä. Pikku-Kalle on seuraillut tilannetta ja päättää piiloutua makuuhuoneen vaatekaappiin nähdäkseen, mitä äiti ja mies oikein puuhaavat. Erään kerran, kun Pikku-Kalle on kaapissa tarkkailemassa tilannetta, isä tuleekin yllättäen aikaisemmin kotiin . Rouva piilottaa rakastajansa vaatekaappiin ja sen jälkeen Seuraa keskustelua kaapissa: Pikku-Kalle: Täällä on pimeää... Mies: Niin on. Pikku-Kalle: Mulla on jalkapallo! Mies: No sehän on hienoa. Pikku-Kalle: Haluaisit sä ostaa sen? Mies: Eii, kiitos vaan. Pikku-Kalle: Mun isi on tuolla huoneessa! Mies: OK, kuinka paljon? Pikku-Kalle: 250? Seuraavalla viikolla toistuu sama tilanne ja Pikku-Kalle sekä mies joutuvat jälleen kaappiin Pikku-Kalle: Täällä on pimeää... Mies: Niin on. Pikku-Kalle: Mulla on jalkapallokengät! Mies (muistaen edelliskerran - huokaisten): OK, kuinka paljon? Pikku-Kalle: 500? Muutaman päivän kuluttua isä pyytää Pikku-Kallelta: Otappas jalkapallo ja kengät niin lähdetään vähän pelaamaan. Pikku-Kalle: Sori, mutta ei se käy, koska myin ne pois. Isä: Paljollako? Pikku-Kalle: 750 eurolla... Isä: Tuo nyt on tosi ikävästi tehty kavereitasi kohtaan! Sehän on paljon enemmän kuin ne ovat maksaneet! Tämän takia minun täytyy viedä sinut ripittäytymään sunnuntaina (perhe kun on katolinen). Isä vie Pikku-Kallen sunnuntaina kirkkoon rippituoliin Ja sulkee oven. Pikku-Kalle: Täällä on pimeää... Pappi: Lopeta nyt jo jumalauta!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Tarina Irlantilaisesta makkarasta
Shamus ja Murphy halusivat kaljaa lasin tai pari, mutta heillä ei ollut paljon rahaa. He saivat kerättyä rahaa yhteen vain yhden euron verran. Murphy sanoi: "Odotappas, minulla on idea." Hän meni viereiseen lihakauppaan ja tuli ulos yhden tosi ison makkaran kanssa. Shamus sanoi: "Oletko sinä hullu? Nyt meillä ei ole yhtään rahaa jäljellä!" Murphy vastasi: "Älä hermostu - seuraa vain minua." Murphy paineli pubiin, missä hän heti tilasi kaksi lasia Guinness-olutta ja kaksi lasia Jameson Whiskyä. Shamus sanoi: "Nyt olet kadottanut kaikki nappulat päästäsi. Ymmärrätkö ollenkaan missä liemessä olemme nyt? Meillä ei ole yhtään rahaa!" Murphy vastasi hymyillen: "Älä hermostu, minulla on tosi hyva suunnitelma, Kippis!" He joivat juomansa. Sitten Murphy sanoi: "OK, minä laitan tämän makkaran housujeni sepaluksesta sisään ja sinä menet polvillesi eteeni ja otat sen suuhusi." Baarimikko huomasi heidät ja raivoten heitti heidät ovesta ulos. He jatkoivat samalla lailla pubi pubin jälkeen, tullen enemmän ja enemmän humalaan, tietysti maksamatta juomistaan. Kymmenennen pubin jälkeen Shamus sanoi Murphylle: "Murphy - en usko että pystyn jatkamaan tätä touhua tätä enempää. Olen helkkarin paljon hutikassa ja mun polviini koskee vallan kamalasti!" Siihen Murphy vastasi närkästyneenä: "Miltä luulet minusta tuntuvan? Kadotin sen makkaran jo kolmannen pubin jalkeen." |
|
|
||||
|
||||
|
Salaattia ja seksiä
Mies ja nainen rakastivat toisiaan hyvin paljon, mutta vanhetessaan heitä alkoi surettaa se, että jossain vaiheessa jompikumpi kuolisi ja toinen jää yksin. He sopivat keskenään, että se joka ensimmäisenä kuolee, ottaa elossa olevaan yhteyttä.Samalla voi kertoa, millaista tuonpuoleisessa on. No mies sitten kuoli. Ja eräänä päivänä naisen puhelin soi. - No minä täällä terve. - Terve terve. Millaista siellä rajan toisella puolella on? - Ei hullumpaa, mutta vähän aika käy pitkäksi. Aamulla, kun heräämme,niin ohjelmassa on salaattia ja seksiä. No sitten aamupäivä kuluu salaatin ja seksin merkeissä. Puolilta päivin saamme salaattia ja seksiä. Iltapäivällä onkin sitten salaattia ja seksiä. Illalla, kun olemme aaneet salaattia ja seksiä, menemme nukkumaan. Mutta siinä jossain välissä tietysti on vuorossa salaattia ja seksiä. Nainen tuli hieman mustasukkaiseksi ja ärähti: - Eiköhän se tullut jo selväksi? Mutta missä sinä nyt sitten oikein olet? - No perkele, synnyin uudelleen kaniksi johonkin pälkäneläiseen maataloon! |
|
|
||||
|
||||
|
Subject: Liioittelua!? =)
Matti Nykänen, Andreas Felder ja Ernst Vettori olivat keski-Euroopan mäkiviikolla viimeisen osakilpailun jälkeen "rentoutumassa" paikallisessa ravintolassa. Puheet kävivät illan mittaan aina vain suuremmiksi. - Olen minä vaan vähän tavattoman kova naistenmies, sanoi Vettori ja jatkoi: - Innsbruckin osakilpailun jälkeen iskin illalla ravintolasta tosi nätin lyylin ja ainakin neljä kertaa oltiin yön aikana sillai. Felderiin ei moinen tehnyt vaikutusta, ja hän pistikin paremmaksi: - Garmishissa iskin miss Saksan ja ensimmäisen perintöprinsessan ja molempien kanssa piti olla ainakin neljä kertaa yön aikana. Että olen minä vaan vähän helevetin kova naistenmies. Matti otti huikat kaljamukista ja totesi: - Teistä ei ole jätkät kyllä mihinkään. Ooberin jälkeen vetäisin pullon Koskenkorvaa ja sen jälkeen iskin koko miss Saksa -kilpailun osanottajajoukon ja panin jokaista kymmenen kertaa päivässä koko viikon ajan. Seuraavana aamuna kokoontui joukko hiljaisenpuoleisia miehiä. Vettori puhkesi ensimmäisenä puhumaan: - Taisin vähän eilen illalla liioitella. En minä neljää kertaa yössä ole sillai ollut. Tosiasiassa en saanut muuta kuin pakit. Felder jatkoi: - Joo, taisin minäkin vähän pistää omiani. Yhden naisen sain sänkyyni houkuteltua eikä se kyllä mikään missi ollut. Nykänen siihen: - Minäkin vähän liioittelin. Ei se mitään Koskenkorvaa ollut vaan Pöytäviinaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Subject: Logiikka
Jänis näki tutun oravan metsässä ja kysyi: - Tiedätkös muuten mitä on logiikka? - En tiedä. - No onko sinulla tulitikkuja? - Joo, on. - Sitten varmasti tupakoit. - Joo, tupakoin. - Sitten juot varmasti viinaakin. - Joo, juon viinaa. - Ja käyt naisissa? - Jep. - No niin, tuollaista on logiikka. Orava lähti iloisena pois uuden tietonsa kanssa, kun hän näki karhun. - Hei karhu, onko sinulla tulitikkuja? - Ei ole. - Hyi! homo! huusi orava. |
|
|
|||
|
|||
|
Suhteellisuudentajua
Kaks tenunenää,Arska ja Reiska istuskelivat sillan alla tarinoiden Arska kysyi Reiskalta:-Ymmärhätshä Reiska thost suhtheellisuden thajust mithää? -No e, vastas Reiska.-No kato, aloitti Arska:-Jos shä työnnät nenäs mun persheesee,ni sillonha meil molemmil on nenä persheessä,mut suhteelliseshthi vaan mul on paremi olla -No nyt mä ymmärhän,tokas Reiska ja jatkoi:-Kyl shä olet Arska viisas miesh,otehtaas shille. |
|
|
||||
|
||||
|
Tuollaisen jutun bongasin hetki sitten lehdestä:
Kävin eilen Prismassa ostamassa 20 kg säkillisen Sertiä koiralleni. Kassajonossa nainen takanani kysyi omistanko koiran. Mitä hemmettiä ihminen oikein kuvitteli, elefanttiko minulla olisi kotona? Päätin piristää tylsää elämääni. Kerroin naiselle, että ei, minulla ei ole koiraa vaan olen päättänyt aloittaa uudelleen Serti-dieetin. Lisäsin, että se ei ehkä ole hyvä idea koska edellisellä kerralla päädyin sairaalaan, mutta toisaalta olin laihtunut 25 kiloa siihen mennessä kun heräsin teho-osastolta tippa molemissa käsissä ja letku jokaisessa reiässä mitä kropasta löytyy. Kerroin naiselle että dieetti toimii niin että tungetaan taskut täyteen Sertiä, ja aina kun näläntunne yllättää heitetään pari kikanaa suuhun. Serti on täydellisen tasapainoista ravintoa, joten ruokavalio toimii oikein hyvin. (Tässä vaiheessa koko kassajono kuunteli korvat hörössä.) Nainen kysyi aivan kauhistuneena olinko joutunut teho-osastolle koska olin saanut myrkytyksen koiranruuasta. Vastasin etten suinkaan; olin astunut varomattomasti ajoradalle nuuhkiakseni söpön kultaisen noutajan persuksia ja auto ajoi meidän molempien yli. Edessäni jonottanut punakka kaveri nauroi niin kovaa että olin aivan varma, että hän saa sydärin. Myymälänjohtaja kutsuttiin paikalle ja sain porttikiellon Prismaan. Viimeksi muokannut PikkuMyy : 14.01.2009 13:06 |
|
|
||||
|
||||
|
HEI NAAPURI
onko sinulla kotona joku "nariseva" laite? voisitko rasvata sitä sillä se kuuluu aika selvästi on (kuulunut jo 2 viikkoa !!) KIITOS Varmaan meidän eukko. On sitä aikanaa rasvattukin, ei auttanut...
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maailman luotetuimat autot | legro | Chit-Chat | 3 | 24.11.2007 11:00 |
| Maailman asiallisin taikuri! | Palex | Chit-Chat | 4 | 08.03.2007 18:36 |
| Miesten maailman vertailu... | h-a-r-z-a | Chit-Chat | 1 | 28.04.2006 18:22 |
| Maailman nopein nallekarkki | H@nde | Chit-Chat | 5 | 04.03.2005 18:31 |
| Talma maailman kartalle. | MakeH | Linkit | 3 | 13.02.2005 11:04 |