![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() voi näin joulun alla olla melko hankala saada porukka kunnolla kasaan kun on kaiken näköisiä pikku jouluja sun muita. olisiko järkevää jos talkoot järjestettäisi joulun jälkeen tai tammikuun alussa. eilen tuli LJ:hin varaosia ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Ajelulla käytiin kahden auton voimin taasen, mutta käytiinpä kumminkin. Kaikki ladut koluttiin ja ihan OK keikka. Hannun uudet renkaat on nyt koeponnistettu ja tais olla tyytyväinen. Synkkä oli ilma ja metsä täynnä usvaa. Melkein kuin satuajelua.
Hannun BJ usvametsässä. Usvan seasta noustaan. Lisää utumetsää. |
|
|||
|
|||
![]() kivakivakivakivakiva....
pitoa oli hyvin... ja ei noi maantiellä sen paskemmat oo ajaa ku creepytkään paljoo... tietenkin bertan "ajo-ominaisuudet" voi vaikuttaa.... jäinen tie ei oo kiva ajaa... asfaltilla tulee jo 80 vauhdissa tehon kaipuuta...vaan tärkein maastossa tosi jees ei tarvii lukkoja kokoajan käyttää...(paitsi jos keulan upottaa ojanpenkkaan)
ja minä kun luulin että usvaisuus johtui vallitsevista vieroitusoireista... Viimeksi muokannut HANE : 14.12.2008 19:38 Perustelu: usva |
|
||||
|
||||
![]()
Millos ruetaan asentamaan näitä "varaosia"
|
|
|||
|
|||
![]() mukavan näköistä maastoa
on kyllä todella. pitää joskus pakata auto kärryyn ja pyyhkäistä sinnepäin safarille. siis tietysti jos saa tulla? tämän kylän "safarit" kun on muuttuneet näköjään sukelluskilpailuiksi..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
tällä hetkellä olen itse toipilaana. sain viikonloppuna ruokamyrkytyksen. meni päivä oksentaessa ja pa***ntaessa nyt alkaa taas jalat kantamaan. kattoo nyt miten kunto antaa periks. ehkä jo ens viikonloppuna. takaperään ei pitäis mennä kuin muutama tunti. pitää käydä ostamassa vielä jotain remonttiin tarpeellisia osia. ja pitää selvittää milloin saan murrokset(mielellään vaihtaisin murrokset samalla niin ei tarvitsis erikseen vaihtaa).
ärjylle tervetuloa 0509130259 tuossa on minun numero voi soitella jos haluat kysellä enemmän alueista sun muista käytännön asioista |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |