![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]() no ainakin meijän tallin turbo-gerubi ol sitä mieltä et To2 ahdin mutta To3 laipalla... eikö nyt kukaan uskalla paljastaa et mitä pellin alta löytyy??? suomessa varmasti on viritettyjä gr:iä, tiedän kun oon nähny ja kuullu. en vain tiedä et millä keinoilla. itellä tällä hetkellä karvan verran ahtoa nostettu ja perus- ja ahdon alasta syöttöö koplattu. sitten sekin viel kiinnostas et nillä ootte rajanneet tyhjäkäynti kierroksia? ne kun tuntuu nousevan kun perus syöttöö lisää... omassa on rajoitin ruuvit poistettu ja lisätty kaasu vipuun jousi joka vetää kierroksia pois mut ei auta riittävästi. Viimeksi muokannut jv : 01.12.2008 17:17 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HDJ isompaa pakoputkea | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.09.2008 22:45 |
m: 3 turbo ahdinta | psychobilly | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 28.06.2007 11:11 |
Isompaa laturia RJ Toyotaan! | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 03.11.2006 23:46 | |
8 X ahdinta v8 motissa.. | Kovakalu69 | Linkit | 3 | 04.05.2006 09:19 |
Hilux evo1 projektikuvia+hieman ahdinta | Michael | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.08.2005 19:41 |