Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 01.12.2008, 08:03
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkoimp Näytä viesti
jos en aivan väärin muista niin gr on t2 jaolla..


no ainakin meijän tallin turbo-gerubi ol sitä mieltä et To2 ahdin mutta To3 laipalla...




eikö nyt kukaan uskalla paljastaa et mitä pellin alta löytyy???
suomessa varmasti on viritettyjä gr:iä, tiedän kun oon nähny ja kuullu. en vain tiedä et millä keinoilla.

itellä tällä hetkellä karvan verran ahtoa nostettu ja perus- ja ahdon alasta syöttöö koplattu.



sitten sekin viel kiinnostas et nillä ootte rajanneet tyhjäkäynti kierroksia? ne kun tuntuu nousevan kun perus syöttöö lisää...
omassa on rajoitin ruuvit poistettu ja lisätty kaasu vipuun jousi joka vetää kierroksia pois mut ei auta riittävästi.

Viimeksi muokannut jv : 01.12.2008 17:17
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HDJ isompaa pakoputkea Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 09.09.2008 22:45
m: 3 turbo ahdinta psychobilly O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 28.06.2007 11:11
Isompaa laturia RJ Toyotaan! Tekniikka & Jutustelu 6 03.11.2006 23:46
8 X ahdinta v8 motissa.. Kovakalu69 Linkit 3 04.05.2006 09:19
Hilux evo1 projektikuvia+hieman ahdinta Michael Tekniikka & Jutustelu 0 01.08.2005 19:41


Sivu luotu: 11:38 (GMT +2).