![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kiitoksia.. Ny helppas.. Joo, tarttee miettiä tuota ainetta.. Onko ehrotuksia? Rosteri? Alumiini voi olla pehmosta? Vai normaali 52?
__________________
Toyota HiLux -98 LN-170 2,4TD |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mulla on ainaskin alumiinista vesileikkurilla leikatut 30mm palikat ja hyvin on mukana pysyneet samoten kuin kaverinkin autossa. Maalaat vaa ja ryvetät jossai suolla auton ennen katsastusta nii ei osu kiiltävät palikat nii herkästi katsurin silmään. ; )
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Saakohan vastaavan kaltaisia palikoita pajeroon mistään? Teettämällä tietysti, mutta saakohan valmiina?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Pajerossa vääntösauva vaikuttaa alatukivarteen, eikä ylätukivarteen kuten Hiluxissa/4Runnerissa. Eli periaate eri, sauvoja pitäisi kuitenkin kirrata eikä palikoilla saavuteta mitään etua.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Kai sillä saman hyödyn sais jos sinne yläpallon kiinnitykseen sellasen palan vaan vois laittaa?? Lisäähän se ulosjousto matkaa??
Kun ei vaan oo mitsussa pulteilla se pallonivel kiinni?? Ainakaan L200 ei oo. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Anteeksi tyhmyyteni, mutta. Mikä konkreettinen hyöty noilla saavutetaan ilman etuperän ja alatukivarren alaspäin siirtämistä? Eikö muuten saa mitenkään ulosjoustoa? Yläpallonivelen asento pysyy tietty samana kuin ennenkin, mutta pyöränkulmien kustannuksella, vai eikö tojotassa pysty kirraamaan jousia? Vai onko ymmärryksessä vikaa
![]()
Viimeksi muokannut jkholma : 28.11.2008 20:04 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Vääntösauvoja tiukkaamalla kyllä nousee mutta myös joustot huononee
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Niin, ja nuo "alkuperäiset" SDORIn tekemät palikathan on T6061-alumiinia, eli jokseenkin kovaa "billet"alumiinia. Kestää syöpymistä ja kaikkee muutakin alumiineista parhaimmasta päästä. Älkää ruvetko mistä vaan hötöstä näitä väsäämään! |
|
#10
|
|||
|
|||
|
No sitähän mä mietin että normi alumiini voi olla pehmosta ajan kanssa.. Taitaa tuolla T6061-alumiini aikas hinnoissaan vai kuinka? Tarttee pistää sähköpostia noihin isoihin lähikoneistamoihin ja kysellä heiltä eri näkemyksiään..
__________________
Toyota HiLux -98 LN-170 2,4TD |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: 2.4D tai 2.4TD Hiluxiin -86 | Morjenz | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 26.10.2007 06:23 |
| Palikat | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.09.2006 22:16 |
| D-4D Hiluxiin 128 hv/300 Nm | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 13.08.2005 15:34 |
| Hiluxiin PTO? | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.01.2005 18:41 |
| Palikat | Tumi | O/M/V Muut | 0 | 18.01.2003 11:32 |