![]() |
![]() |
|
Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Noo, jos laittaisi sen viis senttiä pohjahinnaksi?
![]() Mutta aisaan. Tämä on lähinnä pohdintaa sen pohjalta, mikä on itse jäänyt harmittamaan muutamassa huutokaupassa tällä foorumilla, olenpa osallistunut taikka en. Ehdotuksia: Ajallinen raja, eli milloin se huutokauppa sulkeutuu. Hatuttaa välillä jotkut loputtomiin vedättäjät, joiden kanssa saa kaupan päättymistä odotella niin kauan, että ehtii se myytävä tavarakin jo ehkä mennä epäkurantiksi. Jos on hintavaraus, eikä se määräaikaan mennessä ylity, menee kauppa puihin. Onko myyjällä joku hintavaraus, se pitäisi ilmoittaa. Tässä perusteet on samat kuin edellisessä. Heti alkuun olisi oltava tiedossa, onko myyjä ollenkaan vakavissaan myymässä sitä juttuaan vai kokeileeko vain kepillä jäätä ja hakee sopivaa hintatasoa, jolla kampe on kohta myynnissä nettikoneessa tai kepö:ssä. Jos ei ole hintavarausta, menee kauppa määräajan loppuessa korkeimman tarjouksen mukaan. Korotukset palstalla, ei mitään myyjän itsensä kertomia, hänen kummin kälyn kaimojen tai kaverien nostoja kännykällä tai toisella foorumilla. Jos ei voi reilusti tehdä korotuksia täällä, niin mistä kukaan sitten enää tietää, vedättääkö myyjä itse. Vain rekisteröityjen käyttäjien korotukset huomioidaan, samasta syystä (tässä käyttäjä ei tarkoita Käyttäjää). Niin, se lähtöhinta vielä, ettei unohdu ja että on linjassa muiden myynti-ilmojen kanssa. Voihan se olla se nimellinen 5c, niin ei pitäisi harmittaa ketään. Jos näitä ei pysty hyväksymään, niin minun puolesta menee pitämään huutokauppaa jonnekin muualle. Tämä oli siis ehdotus, eli tätä mieltä minä huutokaupan pidosta olen.
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tapahtumakalenteri, parannusehdotus... | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.01.2006 21:37 |