![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
se on vain ihmisten TYHMYYS joka yllättää aina talven tullessa.
onko pakko laskea samaa vauhtia mutkissa kuin kesällä? entä jarrutus? "no tottakai se mun nissani pysähtyy jäällä yhtä nopeesti ku kesällä, onhan mulla sentää ainakin 7 vuotta uudet HAKKIKSET ja jopa nastoja nissä!" jep, ja olen itesekin laskenu mettähallituksen puolelle useammin kuin kerran, eikä se kelin vika ole ollut, harkinta ollu jo valmiiks metsässä ja sitten auto. Tosin joskus on OIKEESTI huonoja ajokelejä, esim. viime talvena yhtenä päivänä mäntäsälän-lahti välisellä moottoritiellä ei pystyny ajamaan yli 50km/h kuormassa olevalla rekalla, tie oli aivan peilijäällä ja sopiva sivutuuli niin pötkö meni koko ajan sladissa kun painoi kaasua, oli harvinaisen v-mäinen ajokeli, mut eipä paljoa ollu ohittajia ![]()
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Talvi yllätti | snööri | Chit-Chat | 16 | 07.11.2006 19:54 |
Talvi yllätti autoilijat | bj75 | Chit-Chat | 40 | 18.03.2005 16:20 |
Liukas keli yllätti autoilijat pääkaupunkiseudulla | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 1 | 11.11.2003 12:14 |
Liukas keli yllätti TAAS autoilijat PK-seudulla! | tuska | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 30.04.2003 09:36 |
Röyhkeät autoilijat! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:39 |