Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.11.2008, 18:00
j1s:n Avatar
j1s j1s ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 05.09.07
Sijainti: kälviä, Finland.
Viestit: 583
Perusasetus

Mikä on tuo rauta tuossa apusimpukassa? oma hilu on nyt nelivedolla niin hullu ajaa että alkaa olla pakko tehdä jotain. apusimpukka klappaa jonkun verran mutta nelivedolla välillä rupeaa vasen eturengas täryttää iha jumalattomasti. missä vois olla vikaa?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.11.2008, 22:01
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Veikkaisin puskimen kiinnitystä tahi sitten frame support,eli tuki rungolle.Tuossa kuvassa siis

Luulen että sulla on vetonivel paskana...Tai navan helat ihan yyber väljät.Myös tuo apusimpukka voi olla jos on kauhean iso välys.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.11.2008, 22:10
hifilux hifilux ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.09.08
Sijainti: Finland
Viestit: 33
Perusasetus

Tänään tuli nostettua omasta -00 Hiluksista keulaa kun etupää tuntui jotenkin väsähtäneeltä eikä talvipyörät mahtuneet kunnolla kääntymään ottamatta roiskeläppiin kiinni. Edessä pyörän ja lokasuojan kaaren välissä oli noin 5cm vähemmän tilaa kuin takana ja auto näytti olevan etukenossa. Isoihin monttuihin kovempaa ajaessa jysäytti selvästi etupään joustovarat pohjaan. Nostin etupään ilmaan ja kiristin molemmilta puolilta vääntösauvojen pultteja noin 1cm verran ja nyt etu- ja takapää ovat lähes samalla korkeudella, ehkä etupää jäi vielä vähän alemmas. Jokatapauksessa jousitus muuttui jämäkämmäksi ja nyt sorateilläkin voi taas lasketella pelkäämättä että paikat irtoilee hampaista. Samalla loppui talvipyörien roiskeläppiin raapiminen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.11.2008, 23:46
j1s:n Avatar
j1s j1s ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 05.09.07
Sijainti: kälviä, Finland.
Viestit: 583
Perusasetus

http://img254.echo.cx/img254/5741/dsc009829dz.gif

Tuo rauta? onko se vaan joku tuki tuolle simpukalle vai onko sillä joku tarkoituskin
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.11.2008, 03:05
ariman:n Avatar
ariman ariman ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.12.04
Sijainti: Eagle-City, Finland.
Viestit: 1.033
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja j1s Näytä viesti
http://img254.echo.cx/img254/5741/dsc009829dz.gif

Tuo rauta? onko se vaan joku tuki tuolle simpukalle vai onko sillä joku tarkoituskin
Kaikki LN110 omistajat jotka on ajelleet 33" tai suuremmilla renkailla ja vähän reilummalla vanteen offsetilla metsässä voivat ihastella apusimpukan yläpuolella runkopalkissa näkyvää viirua jonka ylös taipunut apusimpukka sinne piirtää. Näin oli aikanaan omassakin.
Tuon raudan olisi tarkoitus estää tuo ylös vääntyminen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.11.2008, 11:05
j1s:n Avatar
j1s j1s ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 05.09.07
Sijainti: kälviä, Finland.
Viestit: 583
Perusasetus

eli nyt taidan tietää mistä johtuu kun kiihdytyksessä ja jarruttaessa menee aurauskulmat vituralleen. asvaltilla oikeen rupee ulvomaan.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään nosto-ovi MikkoVuorsola O/M/V Muut 9 31.07.2009 17:54
Hallin nosto ovi ? tomikoo Chit-Chat 8 03.06.2006 22:23
Ahtopaineen nosto Tekniikka & Jutustelu 1 24.05.2005 21:39
Auton nosto. MakeH Chit-Chat 11 17.01.2005 12:44
Korin nosto Vuosimallit 1968-1982 1 22.02.2004 20:24


Sivu luotu: 04:38 (GMT +2).