![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ääneni menee JER81 "Off / On Road Jimny" ! Hienoo jälkee,hyvällä maulla,ei niin massa auto kun muissa projekteissa. Pahalta tuntuu antaa jeeppimiehenä ääni suzukille,mutta rehellinen täytyy olla ja komeehan tuo on kun mikä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mun ääni menee kyllä kaimani valmistamalle Mashboxille
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ääni Big Benille.
|
|
||||
|
||||
![]()
On/off jimnylle ääni, on niin hienon värinenkin...
|
|
||||
|
||||
![]()
Mun ääneni pampam paulin boksille.
|
|
||||
|
||||
![]()
Malttakaas nyt hetkinen ja antakaa ehdotuksia äänestykseen mukaan eli jos jotain autoa on ehdotettu sitä ei kannata ehdottaa enään uudelleen ettei tästä topicista tule aivan äärettömän pitkä. Kaikista ehdolle asetetuista autoista kootaan lista johon jokainen voi klikata äänen kannattamalleen projektille, eli äänestys alkaa 15.12.2008 johon saakka ehdotuksia äänestykseen tulevista autoista kerätään.
|
|
||||
|
||||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthr...t=22245&page=1
jos tuo tarkoitti tätä niin sori . mun ääni project PIG BEN . |
|
||||
|
||||
![]()
Ääneni menee JER81 "Off / On Road Jimny" todella hyvin tehty paketti. Kelpais ajella.
|
|
||||
|
||||
![]()
Alanmiesten sisu-akseli "tönkijä" rojekti !!!!! Siinä on meininkiä, ennakko luulojen kumoamista ja paaaaljon itse tehtyä ja suunniteltua, eikä vaan pelkkää "bolt-on" kamojen kiinnittelyä!!!
|
|
|||
|
|||
![]() alanmiesten "sisu"
jooh kivinen on alanmies!!! tästä pojat mallia kuinka voidaan tehdä jos haluja on! ei kaikkea valmiiina!!! vaan jalostamalla.. arvostan tämmöistä vaikka ei ole malattu hienoihin tyning sävyihin =)
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Paras maasturiprojekti 2008 | MikkoVuorsola | Maasturiprojektit | 2 | 27.01.2009 20:24 |
2008 vuoden kalusto (kisaajat,kuskit) | Jii-Jii | Chit-Chat | 43 | 29.02.2008 20:47 |
Vuoden turhake. | Bruno | Chit-Chat | 26 | 10.12.2007 10:54 |
Vuoden moottoriurheilija | h-a-r-z-a | Chit-Chat | 51 | 01.12.2005 21:47 |
80:tä vuoden Cherokee | pjtk | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.08.2004 14:09 |