![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jos 5 cm pitemmät riiput, niin nousee vaan pari senttiä, etuakselin kulmat muuttuu silti jo huonommiksi ja riiput tökkii entistä pahemmin joka paikkaan.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ei siis suotta mennä niitä muuttamaan.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mites toi muuten kun auto on tyypitetty noille 10/15 vanteille niin mitkä olis suurimat kumit mitä siihen saa otteeseen?
Tällä hetkellä otteessa ainoastaan vakio 205/16 Mites tota olis halvin vaihto ehto korottaa? jouset irti ja takoa hieman lisää muotoa niihin? Pientä budjetti offailua joutuu harrastamaan kun noi katu autot syö kaikki rahat. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Budjettikorotuksia vois olla just toi jousien takominen, ryhdissähän ne ei yleensä pitkään tosin pysy. Toinen halpa keino on korikorotus. Kannattanee myös harkita riippujen kääntämistä edessä takapuolelle, eli tehdä "shackle reversal". Ei maksa paljoa jos saa itse leikattua sopivat laput. |
#5
|
||||
|
||||
![]() ![]() Tossa kuva 33x12,5x15 pokkereilla. Korotusta on jonkun edellisen omistajan väsäämät riiput ja hieman käppyrät jouset. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mites HJ:n korin korotuksen kanssa?
Kuinka paljon joutuu muokkaamaan ja mitä kaikkea jos aikoisi 40-50mm korottaa? |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Semmoistapa vielä että tarvitseeko tuollaisten 32x11.5x15 kumien katsastukseen mitään todisteluja vai onko ihan perus muutoskatsastus?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
rengas asiaa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.09.2007 21:40 | |
rengas asiaa! | Tekniikka & Jutustelu | 63 | 16.03.2007 07:26 | |
rengas asiaa | upi7 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 10.10.2006 21:35 |
rengas asiaa Misukka 4/4OR | mauno | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.09.2006 11:22 |
RENGAS ASIAA | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2006 10:39 |