Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 10.11.2008, 17:35
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kyllä siihen pitäisi enempi joustoa tietynlaisilla muutoksilla saada. Eikös pohjaanlyöntikumit ollut yksi muokattava kohde. Sitten kallistuksenvakaajienn irrotus, ja itse jousen säätö/vaihtaminen tietenkin. 2 Gen pajeroissa oli jo takana tehdas lukkoa joka hyvin kompensoi joustojen puutteita. Päättelin kuvistasi että pajerosi olisi jo uudempi. Eikös 2Gen pajeron tukivarsissa ollut myös joku pieni ero, joka mahdollisti hieman paremmat joustot mitä edeltäjässään, kertokoon joku muu joka muistaa sen tarkalleen.

Eikä se risukeulakaan nyt niin onneton ole, kunhan on vain oikein toteutettu. Uudemmissa pajeroissa se on jo onneksi kierrejousilla, joilla on jo mahdollista saavuttaa jonkinlaiset joustot. Sitten toki on myytävänä etuakselin uusia rakenteita, jotka samalla myös korottavat, mutta näitä ei juuri taidettu tuoda suomeen, ainakaan vielä. Australian tai amerikan foorumilla tästäkin oli juttua. Lukot ovat myös yksi hyvä ratkaisu, jossei joustoja ole mielestäsi tarpeeksi.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
risukeula hilun korotuspalat hiluks Tekniikka & Jutustelu 10 26.05.2008 20:43
Ei edes toyotalla Ex_inkkari Linkit 2 25.02.2008 22:13
Ostettu risukeula Hiluksi Holle O/M/V Ajoneuvot 7 15.02.2008 22:34
BJ:hin HJ:n akselit lehtipakkoineen, onko toivoa? Urbancityboy Tekniikka & Jutustelu 17 17.10.2007 12:50
Onko pätkä Pajero mielestänne hyvä off-road auto Tekniikka & Jutustelu 10 14.01.2005 18:14


Sivu luotu: 05:36 (GMT +2).