![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
miksi? toyotan ohjaustehostin toimii!!!!!!!!!!.. voi vee että on taas hukkaan heitetty aikaa ja atf:fää kun ratkaisu oli olemassa..!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
hikka iski kesken juomisen...pikkusen paljo vituttaa
|
||||
|
||||
![]()
on tääny perkele, että joutuu yssikseen tsättäileen! Pöh! ja just hyvä känni päällä!
|
|
||||
|
||||
![]()
http://technic.lego.com/en-us/Products/New/8297New.aspx
Muuten sopiva setti mutta neliveto näyttää puuttuvan jotta olis melkein täydellinen (noh sehän on rakentajan iloa ![]()
|
||||
|
||||
![]()
dsfpk jrEKÄfdPFDDFKDLPFKLLKÄSDALKDALK ADSKLÖASDLKASDLKASX DZ,.ZXC,.C- X-., CZ.-,X C,ZX C-.ZX,.- CZX.,- CXZ., CX!! ! 11 1 111!?!?!?!?+1 p" ¤"!_ :_asd: dsa_ :ds*ds_ a:ds :_ dsa:_dsa_ dsa ..................
![]()
|
||||
|
||||
![]()
No kinkku voiton jälkeen kaikki menny vituiks.
Totta kai ku oon transitista yrittäny eroon päästä ni kaveri soittaa et vois vaihtaa päikseen camryyn ku ei tykkää toyotista. No tänä aamuna 3 tuntia lohkolämmitimessä (-2 astetta) akut täynnä ja EI VITTU LÄHDE KÄYNTIIN annoin nipponien akuilla virtaa EIKÄ VIELÄKÄÄN MITÄÄN. no jotai oli että nää tyhjäks väänetyt nipponien akut sai mitsun ja hojon käyntiin vielä tämänkin jälkeen. Ei se ookkaa mitään legendaa että york diesel ei käynnisty talvella VITTU KU VITUTTAA TOSI PALJON TÄÄ TRANSITIN KUVATUS PIHASSA. Enkä rikkonu mitään ku eilen koe ajanu kaveri sano hyvä peltiseks ni leka pysyi maassa. mut laskettii kymmeneen useaan kertaan ja kaikki irtaimisto lenti kyllä. |
|
|||
|
|||
![]()
Aii .aatana! luulis että edes merkki liikkeessä tiedettäs mitä myyvät(vi...ti kirosanoja) tilattiin rekkarin perusteella uusi laturi hojoon noh ja kauhee kiire, sen on huomen täällä..nyky sanonta siihen no okei! hain laturin hojoon joka on noin 8 työtuntia päivässä käynnissä (sillä hinataan, revitään ja vinssaillaan) aamulla ja asennus..ikinä ei ole niin paljoa sulakkeita mennyt yhdellä starttauksella kuin tällä oikealla laturilla jonka vesijärven autosta hain!! ja vielä väitti puhelun jälkeen et oisko autossa jotain vikaa kun laturi on kyl ihan oikee..öö minä poltin pari tupakkia ja soitin et nyt vi..tu etit sieltä jonku joka tietää näitten latureitten päälle kun myyjä oli ihan yhtä pihalla autosta kuin minä neulomisesta..ei selvinnyt! menin sitten paikalliseen(autosähkökorjaamoon) ja ukko siellä sanoo ,,ihan väärä laturi vaikka runko oli sama kuin alkuperäinen!minä sitte sinne "varmaanpaikkaan" ja mites jos nyt kuitenkin tilattas ihan oikea laturi tohon hojoon ja yllättäen oli antanut aamulla väärän laturin mukaan joka siis identtinen. sainpa lopulta oikean laturin ja kolme kertaa purettuani laturin(uuden)niin olipa sitten tässä oikeesti oikeassa laturissa llian pitkä keskiakseli(millinkymmenyksiä) jotka jumittivat laturin kasattaessa pumpun!!rälläkkää ja toimii tämä toyoparts..sylettää tältä päivältä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Joo bisse on kylmää ja tautia päälle pukkaa, ettei sekään maistu kele
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |