Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni
Konetta käyttää meillä myös nuoriso. Itse en käy kuin muutamilla sivuilla, enkä lataile mitään koskaan koneelle. Toisin sanoen nuoriso menköön pelaamaan pelejään tuolle vanhukselle tai naapuriin.
|
Koneeseen vaan SteadyState niin johan toimii. Eukon koneelle mätkäsin tuollaisen. Ennen sitä sai jatkuvasti räpeltää, konetta siis, ei eukkoa

Nyt joka kerta kun se sammuttaa koneen niin sinne katoaa kaikki shitti ja kone palautuu käynnistyksessä siihen tilaan mihin minä sen olen konffannut. Hienosti toimii. Testasin tuota softaa myös firman messukoneessa. 9-luokkalaiset ei saanut konetta sekaisin kertaakaan messujen aikana

Pitäs varmaan tuonne tuotantoo toimittaa samaa softaa. Porukalle kun ei mene jakeluun että firman koneet on työtä varten, ei pelleilyä.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dobe
Kuinkahan moni windows käyttäjä osaisi laittaa tietokoneen käyttökuntoon jos kone toimitettaisiin hänelle kasattuna mutta tyhjänä, ja asennus media olisi sellainen joka ei pidä sisällään ajureita kyseiselle kokoonpanolle?
|
HEP

Tosin eipä tuonne paljon ole ilmestynyt valmiiksi kasattuja koneita.. Suppeeta. Joutuu nekin itse kasaan.