![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() se mitää haittaa. kulutus nousee ja laiskistuu hiuka. mut ei se voimansiirto siittä minällään ole. kunhan perissä ölppää ni anti mennä vaan. kait se teoriassa vähä enemmä rasittuu mut käytännössä mitää merkitystä.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kulutuksessa on vielä varaa nousta ku löpöä saa rahalla... Takamuksella jos pitäs maksaa niin oisin jo lopettanut autolla ajamisen. Täytyy joku päivä vaihtaa lukot ja kokeilla miten käypi.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Navasta ku tekee kiinteän ei sitä tarvii hitsata.Ottaa sen isoimman jousen pois ja tekee putken pätkän sinne joka pitää napalukon päällä koko ajan. se oli jotain 6x50mm mitat vaimitenseoli
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#4
|
|||
|
|||
![]()
No jos niin sanotte, yhdessä autopurkaamossakin kyllä mies tuumasi että on erillainen -85 vuodesta lähtien mutta tais äijä hourailla omiaan.
Kiinteää ratkaisua itsekkin siinä ajattelin mutta taidan kuitenkin tehdä sen niin että otan sen yhden haittalevyn pois ja väännän lukon kiinni asentoon niin siinäpäs sitten saapi olla jatkuvasti päällä. Eihän se talven aikana haitaksi ole, mutta toki se hieman saatta niveliä,löpöä yms. ainakin teorissa kesällä enemmän kuluttaa tai miksei nyt talvellakin mutta osia ja menovettähän saa lisää rahalla. Ja meneehän se sellaisena väliaikasena ratkaisuna siihen asti että jostain noi manuaali lukot saa hommattua. Ja tässä vielä muille asiasta kiinnostuneille pari linkkiä mitä tuolta palstojen syövereistä löytyi ja viel linkki niistä motukan osista: http://forums.offipalsta.com/showthr...ight=napalukko http://forums.offipalsta.com/showthr...ight=napalukko http://static.petrisimolin.com/galle..._napalukko.jpg Viimeksi muokannut Osmo87 : 03.11.2008 22:06 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Juu niin se ois voinu tehdä, hoksasin itekki sit jälkeenpäin, mutku oli pari ylimäärästä "rikkinäistä" napaa niin vetäsin hitsaten kiinni.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on "kiinteät" napalukot paikallaan. Mettään asti en ehtinyt, mutta oli vetässyt tossa illan aikana tiet jäähän ku pajalta kotia ajelin ni eron huomasi. Oli meinaan kevyt perä pajerossa ja ihan selvästi joutu "työntämään" keulaa, eli meni raskaaksi. Kyllä se jonkin verran siellä vastustaa ku joutuu kaikki hilut pyörimään mukana.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron outo jakolaatikko-ongelma | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 08.03.2015 19:14 |
Cherokeen 4 veto ongelma | kaiffari | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 10.01.2008 09:47 |
pajeron starttaus ongelma | junnu78 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 03.04.2006 21:15 |
Pajeron ongelma | juza | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 15.11.2005 23:06 |
Pajeron käynti ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.03.2005 16:08 |