![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Asiasta mitään tietämättömänä. Mistäs Explorerista tuollaista kannattaa etsiä? Miten käy välitysten? Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Oisko ollu '91-'01 kunnes vaihtui uuteen koppaan ja taaksekin tuli erillisjousitus. Vanhemman mallin Explorerissa ('91-'94) on rummut takana, '95 lähtien löytyy levyjarrut. Useimmat on 4.11 välityksillä, mutta muitakin toki löytyy. Kaikissa Explorereissa mallista riippumatta on 31-spoorinen Ford 8.8, näin ainakin jenkkimarkkinoilla.
Muissa Fordin kinnereissä mistä 8.8:aa löytyy voi sitten olla 28-spoorista versiota (heikompi) ja leveys, pulttijako yms. ei välttämättä täsmää. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jotain tällekkin tapahtunu.
JERKULTA löyty d44 taakke. Vielä ei saatu jarruja kun ei ollut kaikkia osia. Pitihän sitä käyä ojassa kokeilee ![]() Tommoset valot ilmestyny taakse että näkee peruuttaa. Viimeksi muokannut JuFFe : 10.01.2009 18:03 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hmmm... saiskos noita taka-akselin iskarin korvia jollain nostettua ylemmäs? Meinaan näyttää rosvoavan aikaspaljon maavaraa......
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Itsekkin ihan samaa suunnittelin.
Olisihan kontissa tilaa nostaa iskarin yläpäitä saman verran ylöspäin. Eipä tuolle autolle varmaan kauhiasti lähiaikoina tapahdu kun tuo intti alkaa maanantaina. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ittellä on ~4" korotuksen kanssa alkuperäisen mittaiset OME:n iskarit, akseliputken tasalla kiinnikkeet ja sisäänjoutossa jää vielä pari senttiä liikevaraa käyttöön, max. ulosjoustossa riittää myös ihan hyvin vaikka on pidemmät riiput. Nää kuvat on vanhasta autosta, mutta samalta tuo näyttäisi kaikissa XJ:ssä: (jälkimmäisessä kuvassa on vielä repsikan puolen takaiskari irti) ![]() ![]() |